[verwijderd] begrijpelijk hoor. Het geeft je weer even zo'n 'voor ons zal dit niet'-moment.
De biechtstoel đ
Door dat waar heb je zin in topic kon ik mij net niet meer beheersen en heb het pak hagelslag aan mijn mond gezet en nu heb ik alleen maar meer zin in chocola. Komend weekend ga ik een weekendje weg en ga ik allemaal lekkere dingen halen
Tantetil Dat je dat wegkrijgt
Lumihiutale oh ja hoor, dat gaat er zo in. Ik haal daarom ook niet meer van die xl hagelslag want dan is de verleiding helemaal groot.
En bij deze weet ik al dat ik het niet lang kan laten staan.
- Bijgewerkt
Ik heb vanmiddag een gesprek met leidinggevende en ik vreet mezelf al helemaal op
@Tantetil haha lijkt wel of je bij dezelfde ah boodschappen doet als ik alles staat precies hetzelfde
[verwijderd]
Tantetil Ga je daar dan onder hangen?
[verwijderd] Dat was ook mijn gedachte
Softbasegaming Succes! Is het een functioneringsgesprek?
[verwijderd] het is dat ik niet meer zo flexibel ben, anders had ik het wel gedaan.
Softbasegaming veel succes zo!
En plaatje heb ik van Google.
De man die de badkamer op kwam meten, is ook degene die hem komt plaatsten. En laat dat nou net een heel erg mooie man zijn
Softbasegaming @Tantetil haha lijkt wel of je bij dezelfde ah boodschappen doet als ik alles staat precies hetzelfde
Hier is ook precies zo'n rek. Ziet er exact hetzelfde uit!
[verwijderd]
Pfoe, ik biecht op dat ik nu, in mijn vakantie, al een paniekaanval kan krijgen als ik aan mijn rooster van september denk.
Mijn ouders op vakantie, vaste nachtdienst weg, hoe gaan we dat ooit fixen .
Lumihiutale nou ik was verzorgde ig, toen ben ik terug gegaan naar helpende en nu wilde ik weer terug naar verzorgende. Maar moest onderbouwen of ik dit aan kon..
Softbasegaming Ging het gesprek goed?
Lumihiutale jahwel, ga weer terug naar verzorgende. Krijg tot december om te kijken of 't goed gaat zoniet word m'n contract niet verlengt.
Ik wilde net de nieuwe IT gaan kijken maar ik heb hem na 5 minuten ofzo al weer afgezet. Angsthaas
[verwijderd]
Lumihiutale jij bent verder gekomen dan ik hoor!