[verwijderd] haha jouw oudste is mijn jongste zo ongeveer πŸ˜‰. Die is 9 en nog heel speels, kan me niet voorstellen ook dat haar lichaam gaat veranderen, daar ben ik nog niet aan toe πŸ˜‚
Oudste heeft borstjes, schaamhaar, okselhaar (wat ze scheert). Een hele dame al πŸ™‚. Oh en haar vriendinnen, haar kleding en telefoon zijn heilig πŸ˜‰

Pimpelmeesje dank je wel! Net bericht gehad, ik ben als tweede geΓ«indigd. Ook prima hoor, want ik vind mijn huidige werk nog steeds leuk en ik heb net betere voorwaarden gekregen. Alsof het zo moest zijn πŸ™‚

Snoopy1979 Die van mij hangt er echt tussenin. Ze is 10(september jarig) vind het nog heerlijk om te spelen, er groeit nog helemaal niks aan haar of borst, maar is ook wel echt gek op kleding, shoppen, lunchen met vriendinnen en leeft met haar telefoon in haar hand πŸ˜‰. Ik vind het nog wel fijn, ze heeft nog een lange tijd om β€œserieus” te doen/zijn laat haar maar lekker spelen!

Nescio Dan is het goed toch? Het heeft dan idd zo moeten zijn. Fijn dat je nieuwe voorwaarden hebt gekregen.

• [verwijderd]

Snoopy1979 ik denk dat dat bij mijn jongste ook niet lang meer zal duren! Borstgroei en dergelijke heeft ze nog niet, maar haar lichaamsbouw verandert wel al flink, vooral in haar heupen. Die begint echt een zandloperfiguur te krijgen, zit alleen nog geen zand bovenin 🀣

• [verwijderd]

Mijn biecht. Als ik jullie verhalen lees over jullie grote meiden dan beangstigd mij dat wel een beetje.
      Mijn dochter is bijna 6 en ik wil haar zo graag nog even klein houden. Ik geniet zo van het onschuldige. Van het open de wereld bekijken. Dat gaat dan ook allemaal veranderen ben ik bang.

Ik liep net in een babywinkel en kreeg spontaan last van rammelende eierstokken! Oooo al die leuke spulletjes en kleine kleertjes!! Dan is onze baby opeens al zo groot 😭

Als ik echt zekerheid had op een enthousiaste echtgenoot zou ik er misschien nog wel een keer voor durven gaan, maar dat zit er echt niet in. Dus maar snel uit mijn hoofd zetten en verder met het verkopen van de echte baby-dingen 😬

• [verwijderd]

Ik ben echt zo aan het woggen echt niet normaal πŸ™ˆ

[verwijderd] ik vind dat ook lastig hoor. En dan zie foto's van 6 jaar terug en dan denk ik, konden ze niet altijd zo klein blijven? Straks krijgen ze vriendjes, gaan op zichzelf wonen, dan zijn wij niet meer zo belangrijk ben ik bang (nu ook al een stuk minder door haar vriendinnen). Vreselijk lijkt me dat. Maar wel heel leuk om te zien hoe zelfstandig mijn oudste wordt. Zelf naar school (ik ga met zusje ook maar ze is er liever eerder of spreek halverwege af met een vriendin), met vriendinnen de stad in om te lunchen en te shoppen. Soms heel opstandig, waarbij je duidelijk ziet dat ze last heeft van haar hormonen en daarna is ze weer poeslief en maakt grapjes over haar gedrag πŸ™‚
          Het is mooi om ze 'volwassenen' te zien worden. En dan is ze nog maar 11 πŸ˜‰
          Oh en mijn oudste blijft gelukkig ondanks alle invloeden trouw aan zichzelf. Dat vind ik ook heel mooi om te zien πŸ™‚

• [verwijderd]

Ik zit buiten op het balkon en ineens wordt er keihard door het park beneden geschreeuwd door een man. Klonk precies als de namen van mijn kinderen, maar die liggen al 2 uur op bed.
          Ik schijt dus 7 kleuren stront, ik heb net de Halloween aflevering van Pretty Little liars zitten kijken en ik haal me dus helemaal in mijn hoofd dat die man moet hebben gezien dat ik uitgerekend op dat moment naar buiten liep, en precies weet hoe mijn kinderen heten..

Wordt er na een paar minuten nog een keer geroepen, blijken het hele andere namen te zijn en het om honden te gaan. πŸ™ˆ
          Ik ben echt zo'n schijtluis 🀣

Superbad is nu op comdey central en ik heb hem al zo vaak gezien, maar ik liet hem er toch even op laten staan en ik nu moet ik er gewoon weer om lachen...

Tantetil Niet? Ik hou van alles met Michael Cera/Jonah Hill/Seth Rogen/Bill Hader etc.