• [verwijderd]

Madeliefje06 dat klinkt niet slecht! Jullie hebben het echt getroffen met het weer zeg..Snap dat je gesloopt bent, ik heb een keer een schoolreisje gedaan en doe het nooit meer!

Begin nu eindelijk wat rustiger te worden, de oxazepam begint te werken. Mijn psycholoog heeft haar lunch opgeofferd voor een telefonisch gesprek dus dat zegt wel genoeg over hoe de rest van de dag is gegaan.. ben enorm aan het hyperventileren en logischerwijs ben ik al zo vaak dood gegaan volgens Google dat ik nu een zombie ben. Zo voel ik me in ieder geval wel ๐Ÿ˜‰

[verwijderd] Ahh lieverd wat naar van het hyperventileren ๐Ÿ˜” Maar wat ontzettend fijn dat je je psycholoog kon bellen! Doe rustig aan,alles komt goed. geeft roosvicee โš˜

[verwijderd] Inmiddels lig ik op de bank en kookt mijn man ๐Ÿ‘๐Ÿผ Het weer was top en uiteindelijk viel het ook mee. Wat niet wil zeggen dat ik het graag nog een keer wil doen ๐Ÿ˜‚

Fijn dat je wat rustiger bent en dat je psycholoog tijd maakte. Is er een reden dat het nu heftiger is dan normaal? Heb je wel nog wat kunnen slapen? En nu blijf je hier dus last van houden een paar weken begrijp ik? Rustig aan doen en let op jezelf hรจ! Knuffel ๐Ÿ˜˜

• [verwijderd]

Madeliefje06 zo eens per jaar wel voldoende, eerst hiervan bijkomen ๐Ÿ˜†
        Wel lekker, zo'n kokende man!!

Ik heb echt geen idee waarom het nu heftiger is.. meestal duurt het inderdaad een paar weken met een aantal uitschieters zoals afgelopen nacht, maar ik hoop echt het ergste nu wel gehad te hebben. Heb net een uurtje geslapen en begin van de middag ook even, maar ben kapot en ga dit niet lang volhouden zo.. duik er vanavond tegelijkertijd met de kinderen in denk ik!

• [verwijderd]

Ik ben al 4 jaar zo verliefd op deze handjes. ๐Ÿ˜
          Kind werd geboren met flinke vuistjes en heeft nog steeds sterke handen. Eรฉn van de fijne herinneren die ik aan zijn vader heb, die ook mooie mannelijke handen had en er alles mee kon maken wat hij wilde.

Ik biecht dat ik zo ongelooflijk trots ben op mijn zoon!!
          Had hem vorig jaar aangemeld voor een fotoshoot van een kledingmerk. Toen was hij blijkbaar te klein! Nu mailde hun mij gister terug of hij nog wilde en inmiddels groter was!! Dus in overleg met hem weer foto s gestuurd en guess what!!! Hij is gekozen! ๐Ÿ˜

Madeliefje06 Inmiddels lig ik op de bank en kookt mijn man ๐Ÿ‘๐Ÿผ Het weer was top en uiteindelijk viel het ook mee. Wat niet wil zeggen dat ik het graag nog een keer wil doen ๐Ÿ˜‚

Heel herkenbaar hoor. Ik ben een paar weken terug meegeweest met Mn kleuter, was blij dat de kinderen vooral in de speeltuin wilden spelen ๐Ÿคฃ. Ik was echt kapot toen we thuis waren.

[verwijderd] rustig aan doen, je komt er wel weer, maar dat heeft (veel) tijd nodig. Rome is ook niet in een dag gebouwd, en jij hoeft er ook niet na een dag (of weekend) weer helemaal te zijn. โค๏ธ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat ben ik ook een doos zeg...
            Ik wilde mijn zus vragen hoe zij haar pms-klachten ervaart (zie pms-topic), maar meen je nou dat ik gewoon durf te zeggen wat ik echt wil zeggen?
            Neejoh, ik draai er omheen, maak het allemaal veel minder erg dan het is want stel je voor dat ze me (weer) een aansteller vindt die zich maar moet verzetten want 'je bent nou eenmaal een vrouw'.
            Dus ik doe kei lang over รฉรฉn whats-appje en hou er alleen maar rekening mee wat zij zou willen horen, in plaats van wat ik wil vragen.
            Kan het toch maar beter aan andere vrouwen vragen...

[verwijderd] Vervelend dat je ook niet weet waarom het heftiger is. Zou misschien wat rust geven als je dat wel wist. Hopelijk heb je inderdaad het ergste gehad en slaap je nu inmiddels lekker. Take care ๐Ÿ˜˜

Robije Bizar hoe slopend zo dag is toch? Als ik met mijn eigen kinderen ga, ben ik in ieder geval nooit zo moe achteraf.

• Robije hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Ik vind mijn ouders niet leuk. Ze trekken mijn zusje altijd voor. Als ik iets van ze nodig heb maar ze doen al iets voor haar krijg ik nee te horen. Maar andersom doen ze het er altijd bij. Vandaag ook. Kom ik langs met twee kinderen is mijn nichtje er ook. Veel te druk voor mijn ouders dus ik heb mijn plannen (lunchen en shoppen) maar gewijzigd. En daar baal ik best van maar ik weet niet wat ik ermee moet.

Madeliefje06 Ik denk omdat je met kinderen van een ander toch meer je aandacht erbij houd? Je hebt meer verantwoording vind ik. En ik had ook een ontzettend drukke jongen in Mn groepje.

Er hangt hier (voor de verandering ๐Ÿ™„) weer een politiehelikopter boven ons en ik kan niet vinden waarom. Hoop niet dat er weer een overval is geweest.

Mijn dochter heeft steeds verschrikkelijke pijn door haar oordruppels, maar toen ik ze net gaf, gaf ze geen krimp. Dus toen heb ik even op mijn handpalm getest of er nog wel wat uit kwam. Dat was zo, en nu brandt het helemaal ๐Ÿ™ˆ

Robije Er hangt hier (voor de verandering ๐Ÿ™„) weer een politiehelikopter boven ons en ik kan niet vinden waarom. Hoop niet dat er weer een overval is geweest.

Ah gevonden. Iemand neergeschoten in Amsterdam noord, auto waarschijnlijk hier om de hoek gevonden.

• [verwijderd]

Collega vertelde net dat ze zwanger is, merk dat het mij toch wat doet. Een tweede is bij ons uitgesloten, maar toch doet het even zeer.......