Sneeuwvlok herkenbaar! Soms druk ik maar snel op versturen.
De biechtstoel π
[verwijderd]
Ik kreeg net de klassenindeling voor het volgend schooljaar en besefte nu pas dat de oudste volgend jaar naar groep 7 gaat. Logisch na groep 6, maar groep 7!! Dan kan er alleen nog maar 8 komen en dan zit haar basisschoolperiode er op en oh help, oh help...
[verwijderd]
Erg hè?
Op een gegeven moment kom je tot de realisatie dat je kind echt groot wordt en het niet lang meer zal duren voor ze op eigen benen staan.
Ik had het laatst zelf ook met mijn oudste, ze was een bikini aan het passen en toen kwam het even binnen dat ze echt al groot wordt.. dat haar lijf toch al echt een hele tijd laat zien dat het volwassen wil worden.. maar op de één of andere manier kwam het toen pas echt binnen..
[verwijderd]
Cactusje heel confronterend ja.. ze is in zoveel dingen nog zo jong, nog helemaal niet klaar voor de grote wereld. Maar de vraag is meer of zij er nog niet klaar voor is, of ik om haar los te laten
Maandag terug gekomen van vakantie, maar heb het idee dat ik nog wel een paar dagen vrij kan gebruiken. Ben ontzettend moe!
[verwijderd] herkenbaar! Oudste zit volgend jaar al in groep 8, gewoon nog maar 1 jaar basisschool! Waar blijft de tijd!
[verwijderd]
Snoopy1979 echt he? Ik ben nu ergens stiekem blij dat ze in groep 4 bleef zitten, scheelt toch een jaartje
[verwijderd] haha snap ik! Hier is ze 12,5 als ze naar de middelbare school gaat dus ook niet al te jong gelukkig (ze heeft 2,5 jaar gekleuterd).
Hier gaat de oudste komend schooljaar naar de middelbare school...en dan is hij nog maar 11, wordt in oktober pas 12. En de jongste gaat alweer naar groep 7.. het gaat mij echt veel te snel zo
[verwijderd]
Snoopy1979 dat is inderdaad een mooie leeftijd! M is een vroege leerling, dus als ze dat extra jaartje groep 4 niet had gedaan was ze ook 11 geweest in de eerste weken brugklas.
Maar ze is in heel haar doen en laten ook nog echt jong, verzameld nog steeds knuffels, en speelt echt veel. Ook is ze klein voor haar leeftijd en haar lichaam is echt nog kind.
De jongste daarintegen moet ik ergens het aankomende jaar gaan vastbinden, die is 9 going on 13 zeg maar
Ik wacht al anderhalve dag op bericht en hoe langer het duurt, hoe zenuwachtiger ik word. Geen nieuws is goed nieuws?? Ik wil het gewoon weten!
Ik ben, als ik naar het weer kijk, best wel blij dat ik niet naar t concert van Bon Jovi ga
Nescio watdanwatdanwatdan?
Totaal niet nieuwsgierig hoor.
Ik overweeg om shadowhunters opnieuw te bekijken.. niet omdat ik het nou zo'n hoorde serie vind maar om dominic sherwood te bekijken.. oh my wat een gigantisch knappe vent
Pimpelmeesje antwoord op een sollicitatie. Ben zomaar doorgeraakt tot de laatste ronde dus ben erg benieuwd!
Nescio ik duim voor je!
[verwijderd]
Ik had een promotiedeal om extra diamanten te verdienen in een spelletje, en daarvoor moest ik world series of poker spelen. Nog nooit van mijn leven gepokerd, maar ik wilde wel een gokje wagen. Tot mijn verbazing vind ik het echt superleuk om te doen.