Trees Anders zou het leven gewoon zinloos zijn.

Ik snap deze eigenlijk niet πŸ€” Ik vind het leven geloof ik sowieso heel zinvol!

Ik weet niet of de toekomst vaststaat. Ergens heb ik nog wel hoop, dat is denk ik ook eigen aan de mens. Maar misschien stevenen we ook wel af op de eindtijd, wie weet.

• [verwijderd]

iMoeder ik ga de filmpjes zo meteen even kijken. Thanks voor de moeite! 😊

• [verwijderd]

iMoeder doe je trouwens expres hè? TikTok 😏😝

Vulpen je schreef gisteren in een bericht dat je geen enkele hoop meer had. Ik vond dat heftig en het leek mij ontzettend naar als je dit zo voelt. Als ik geen enkele hoop meer zou hebben, zou het voor mij zinloos zijn. Ik zou bang en somber worden. Hoop is voor mij een drijfveer, want dat betekent dat er een kans is op een goede uitkomst. Dat is wat ik ermee bedoelde. Het is fijn om te lezen dat je er vandaag anders in staat en wel de hoop kan voelen.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Trees Ah zo. Ik denk dat ik tegelijkertijd wel en geen hoop heb πŸ™ƒ Dat gaat gewoon parallel, en ik doe dus m'n uiterste best om alle negatieve gedachten te onderdrukken.

• Trees hebben hierop gereageerd.
        • Trees vindt dit leuk

[verwijderd] Is mn beste nieuwsbron voor dingen die hier niet zoveel aandacht hebben zoals de revolutie in Iran, wetenschap nieuwtjes en wat er in de VS dus allemaal gebeurd. Sorry 😬

Vulpen geen en wel hoop hebben, is beter dan geen enkele hoop meer hebben 😊.

• [verwijderd]

iMoeder mijn WiFi ligt eruit en in mijn huis heb ik heel slecht netwerk ontvangst. Filmpjes willen niet afspelen.. Ik ga ze morgen bekijken! (Of straks mocht de WiFi het weer gaat doen.. stom ding πŸ˜’ )

[verwijderd] heel erg adhd idd! Ik heb dat ook. Soms loop ik weg van de auto (staat in een afgesloten parkeergarage) en weet ik niet zeker of ik de auto nou op sloot heb gedaan (eigenlijk altijd wel). Maar zodra ik thuis ben 5 minuten later ben ik het al vergeten πŸ™ˆπŸ€£
            Ideaal hoor!

• [verwijderd]

Sevenof9 ja echt?! Ik heb alleen het eerste seizoen gezien geloof ik.
              Wat leuk dat zij daar ook komt!

• zet op kijk lijstje.

[verwijderd] volgens mij heb ik ook alleen het eerste seizoen gezien en zit ze daarin. Maar misschien verkeerd onthouden wat ik heb gezien:p

• [verwijderd]

Sevenof9 oh.. zou ik het eerste seizoen dan niet eens hebben afgekeken? πŸ€” πŸ˜†

Vulpen Ik weet niet of de toekomst vaststaat.

Als de toekomst al vaststaat waarom twijfel ik dan zo over keuzes die ik moet maken voor de toekomst πŸ™ˆ

• Vulpen hebben hierop gereageerd.