[verwijderd] heel erg adhd idd! Ik heb dat ook. Soms loop ik weg van de auto (staat in een afgesloten parkeergarage) en weet ik niet zeker of ik de auto nou op sloot heb gedaan (eigenlijk altijd wel). Maar zodra ik thuis ben 5 minuten later ben ik het al vergeten πŸ™ˆπŸ€£
Ideaal hoor!

• [verwijderd]

Sevenof9 ja echt?! Ik heb alleen het eerste seizoen gezien geloof ik.
    Wat leuk dat zij daar ook komt!

• zet op kijk lijstje.

[verwijderd] volgens mij heb ik ook alleen het eerste seizoen gezien en zit ze daarin. Maar misschien verkeerd onthouden wat ik heb gezien:p

• [verwijderd]

Sevenof9 oh.. zou ik het eerste seizoen dan niet eens hebben afgekeken? πŸ€” πŸ˜†

Vulpen Ik weet niet of de toekomst vaststaat.

Als de toekomst al vaststaat waarom twijfel ik dan zo over keuzes die ik moet maken voor de toekomst πŸ™ˆ

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Hopsatee ik zal morgen even een foto maken wanneer ik β€˜m aan heb. Ja heel leuk, er zit ook goud doorheen en daardoor lijk ik niet flets als dat er niet in had gezeten had ik het jurkje niet gekocht.

Man en kind zitten te eten, mijn eten is nog niet klaar.
            Ik zei dat ik even iets moest regelen en zit nu stiekem even om t hoekje semi-alleen 🫒

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mijn biecht is dat ik wel lees en nu ben geworden waar ik een hekel aan heb als anderen het doen (en dan bedoel ik in mijn omgeving). Reageren in hun hoofd en niet daadwerkelijk reageren.
            Soms plaats ik wat of reageer ik, maar merk dat het mij niet lukt te reageren zoals ik in een grijs ver verleden wel deed. Zelfs getwijfeld weer weg te gaan hier, maar in plaats daarvan reageer ik dus niet of weinig.🀐

It's me, not you.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] dat maakt toch helemaal niet uit? Ik hoop niet dat je daardoor weg gaat! Ik denk dat iedereen wel eens fases heeft dat ze minder actief zijn, bij de een duurt die fase een paar dagen, bij de ander maanden of zelfs meer dan een jaar.. En soms is het geen fase maar gewoon wie je bent. Je forumt wanneer dat jou uit komt, wanneer jouw hoofd er naar staat, wanneer jij die behoefte hebt en er is niemand die jou gaat veroordelen omdat het niet genoeg is hoor! Er is geen eis van een minimum aantal berichten om lid te zijn ❀️
              It's not you, it's life.