Ik ben dus nu al een tijdje minder aan het werken omdat ik het niet meer allemaal redde. Sinds begin 2022 zit ik bij een overleg met mensen van verschillende afdelingen waar we redelijk diep op de materie ingaan. Ik vind dat ik veel moeite heb gehad om aan te sluiten, ertussen te komen en heb het gevoel regelmatig de bal te hebben laten liggen omdat het al langere tijd eigenlijk niet goed lukte qua werkdruk.
Mijn leidinggevende heeft laatst met de meest oudgediende van de groep gesproken over wijzigingen in de structuur van het overleg. Deze vrouw zit echt in ons vakgebied in elk groepje, kent iedereen, weet alles. En zij heeft dus tegen mijn leidinggevende gezegd dat ze mij zo goed vindt in mijn werk.
En nou is dus het stomme dat dat natuurlijk hartstikke positief is, ik zou hier hartstikke blij van moeten worden, maar ik ben vooral heel erg in verwarring. Ik vind namelijk gewoon echt niet dat ik het zo goed heb gedaan, ik heb zeker aan de voorbereiding kant steken laten vallen, maar blijkbaar valt dat dus niet op. En ik vraag me nu dus af of ik een vertekend beeld heb van mijn eigen functioneren de afgelopen maanden of dat ik gewoon idioot hoge eisen heb van mezelf. Ik bedoel, ik weet dat ik goed in mijn werk ben, ik krijg vaker terug van collega's of leidinggevenden dat anderen onder de indruk zijn van mijn inbreng in een overleg of dergelijke, maar ik had deze gewoon niet zien aankomen. Dus voel ik me nu vooral een beetje vreemd.