• [verwijderd]

Zonnebloem die ken ik niet. Waar gaat het over? Nederlandse serie?

Zonnebloem Daar ben ik na enkele afleveringen op afgehaakt omdat het echt compleet ongeloofwaardig is wat er gebeurd.

[verwijderd] het gaat over een X aantal terroristische aanvallen in Amsterdam.

Bloem aan de ene kant is het heel ongeloofwaardig aan de andere kant vind ik het idee dat het kan gebeuren wel heftig. En vooral de 2 agenten met de bijrollen (oa het winkelcentrum) vind ik juist wel geloofwaardig.
      Ik vond het busje wat inreed op de mensen ook heel goed gefilmd, misschien wel te goed. πŸ™ˆ

[verwijderd] gewoon even te zeggen, hey B, ik mis je, zullen we gaan picknicken en even wat tijd met elkaar door brengen ofzo??? 🧐

Is het leven zo simpel😯

• [verwijderd]

Toch6 ja 🀫

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

Toch6 hahahaha

• [verwijderd]

[verwijderd] ja precies dat 🀣

Toch6 maar de naam van jouw man begint niet met een B...
          Die van mijn vriend wel, dus bij ons zou het wel zo simpel kunnen zijn. Je hebt gewoon de verkeerde man πŸ€·β€β™€οΈ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Toch6 maar dan gaat hij straks nog denken dat je vreemd gaat met ene Bim en in plaats van het gewoon te vragen gaat hij zijn verdriet weg drinken in de kroeg en voor je het weet heeft hij heel jullie spaarrekening geplunderd omdat hij verslaafd is geraakt..

• [verwijderd]

Toch6 misschien dat midgetgolf beter bij jullie past? πŸ€·β€β™€οΈ

June Ik denk dat veel andere ouders dat vinden. Bij veel kinderen vind ik het prima als ze komen spelen omdat mijn eigen kind dan minder vervelend wordt, maar bij sommige kinderen weegt het een echt niet op tegen het ander.

Femkes de tijd van het jaar speelt ook niet mee.

Maar ik word gek van dat gegil...

June ik ook. Maar misschien ben ik ook overgevoelig voor geluid (altijd al maar nu helemaal) Ik heb hier nu kinderen te spelen en eigenlijk heb ik er dus een hekel aan. Maar ja. Moet hΓ¨. Mijn woensdag is mijn zwaarste dag πŸ˜¬πŸ˜…

• June hebben hierop gereageerd.
                  • June vindt dit leuk