Zuremat arme meid πŸ˜₯
Ik ben zo blij voor haar, en jullie, dat N in haar leven is. Zo kan ze hopelijk ervaren en zien, en strakjes ook van binnen geloven en vertrouwen dat er betrouwbare en stabiele vaders zijn. En dat zij ook geliefd en gewild is door een vader(figuur) ❀️

Zuremat wat een lamlul zeg! Alsof hij ergens recht op heeft, terwijl hij niet naar ze omgekeken heeft en ze zelfs heeft beschadigd.

Ach en die arme S. Ik hoop dat ze alles een plekje kan gaan geven en ze zich weer helemaal veilig mag gaan voelen ❀️

Trees Nou inderdaad, vind ik ook! Maar goed, als zo'n situatie voor de rechter komt dan wordt het natuurlijk weer een ander verhaal. Wil S. ook gewoon die ellende besparen dat ze haar verhaal moet doen enzo πŸ™

Zuremat Kinderen onder de 12 jaar hoeven dat sowieso niet bij de rechter. En als ze ouder zijn ook niet als ze dat niet willen.

Bloem Nee dat weet ik idd, maar in zulke situaties zijn er ook uitzonderingen, dat kinderen ook gehoord mogen worden. Omdat zij zelf echt echt Γ©cht niet naar hem toe wil πŸ™‚ Is bij de dochter van m'n vriendin ook gebeurd, dat wilden ze zelf ook. Dus als het in ons voordeel is dat S. moet praten met de rechter, dan gaan we dat ook doen. Maar voor nu is dat gelukkig nog helemaal niet aan de orde!

Zuremat Ja klopt. Als ze juist wel wil dan kan dat ook onder de 12 jaar. Dan adviseer ik altijd om zelf een brief te schrijven als kind waarin je dat aangeeft.
            Maar hopelijk komt het nooit zo ver!

Ik ga vandaag voor het eerst in mn eentje shoppen in Amsterdam πŸ™ˆ. En ik vind het stiekem rete spannend πŸ™ˆ

Deze vakantie al 3 tienerboeken gelezen. Zijn van mij nog van vroeger, L wil ze nu lezen. En ik ben er ook weer in begonnen πŸ˜„

Zuremat ik herken dat wel een beetje. Al merk ik ook dat ik minder aansluiting voel doordat ik zo'n ander leven heb dan de meesten hier. Ik kan niet meer meepraten over kinderen of zwanger proberen te worden en veel topics gaan wel over iets anders maar toch mis ik dan die aansluiting. En ik ben ook wel gewoon veel met andere dingen bezig. Maar wie weet als mijn vriend en ik kinderen willen dat ik dan weer actiever ben.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Soms pieker ik zo erg over vanalles dat ik me er lam geslagen door voel.
                Huis ellende, woon vraagtekens, baan vraagtekens, wat zijn de goede beslissingen, wat is het beste voor onze kinderen? En dan te moe en druk zijn om normaal te kunnen nadenken.

Ik zou gewoon eens willen dat iemand de juiste beslissingen voor me kan nemen.

Mamabeertje van de duiventil heb ik ze niet allemaal, heb 1 tot 5. Misschien dat ik de rest nu toch ook nog ga kopen 🀭 en voor E de serie van Maaike en Marijke compleet maken, die is daar nu volop in bezig maar mis ik er ook nog