De biechtstoel 🔒
Ik hoorde de buurman net tegen mijn man zeggen: G, ik kom even naar je toe!
Dus nu zit ik boven want als de buurman komt is het altijd een miep-ding en kom je niet van hem af. Geen zin in
[verwijderd]
Hopsatee ik ben vorige week boos geworden op de kinderen omdat ze niet hadden ingegrepen met een 'noodgeval' toen de buurvrouw 'even iets kwam afgeven' en ruim een uur tegen me aan heeft staan praten.
Ik kwam er gewoon niet tussendoor om het gesprek af te kappen, en de kinderen zaten gewoon in de woonkamer. Die hadden best even een bloempot kapot kunnen laten vallen ofzo, dat was het waard geweest
La la la Ik lees dit niet hoor.
Volgende week nog vakantie, daarna weer aan het werk, en ik heb ook al op Teamly gespiekt en het geïrriteerd weer weg geklikt. Heb ook geen vervang deze vakantie want m’n collega manager is op het laatste moment uitgevallen. Maar daar ga ik niet over nadenken nu!
Hopsatee bij ons moet de buurvrouw altijd mij hebben. Dan hoor ik: buurvrouw, kan ik je even spreken? En dan wil ik eigenlijk zo snel mogelijk wegrennen, maar dat is natuurlijk een beetje lastig. Dus zit ik het maar weer uit en knik ik netjes ja en amen. Maar ik krijg echt elke keer weer een knoop in mijn maag en word compleet moedeloos.
iMoeder
Ik ben woensdag weer begonnen en moest meteen een nieuwe collega inwerken. Dat wist ik, dus daar had ik wat tijd voor ingepland. Maar toen ik mijn agenda opende bleken mijn collega's de rest van de dag zo'n beetje vol gepland te hebben. Ik heb serieus van 9.30 tot 16.30 aan een stuk in overleg gezeten. Sorry, maar voor een woensdag midden in de vakantie vind ik dat redelijk idioot en uitermate a-relaxed om weer te beginnen.
[verwijderd] haha ik ging net mijn man redden maar de buurman bleef gewoon staan . Totdat mijn man zei: nou helemaal goed, ik ga even verder goed? Toen ging hij na 10 minuten nog wat vertellen weg Het is een aardige man hoor maar vooral bij mij blijft hij gerust een uur staan omdat ik dan te aardig doe.
iMoeder ik heb dus voor mijn vakantie mijn manager vervangen maar de vlam sloeg zo in de pan dat ik alleen maar haar werk heb gedaan en mijn eigen werk dus niet. Dus ik moest al dingen na mijn vakantie gaan plannen en nu appte mijn manager al van: schrik niet want dit en dit dus ik weet al wel dat ik waarschijnlijk maandagavond alweer helemaal geïrriteerd ben
[verwijderd]
Hopsatee is hij single? Ik heb nog wel een buurvrouw voor hem die volgens mij best eens zijn soulmate zou kunnen zijn
[verwijderd] haha sinds 3 jaar niet meer daarvoor wel 40 jaar lang
[verwijderd]
Hopsatee dat is nou jammer! Maar misschien ook maar goed ook, want die zouden samen nooit meer aan dingen als werken of slapen toekomen
Ik heb zo genoten van onze vakantie dat ik gisteren uitgebreid naar campings in Slovenië heb gezocht. Nu ik weet dat we prima wat verder kunnen en dat mijn kinderen het eigenlijk super doen op vreemde talen en andere omgeving, wil ik dolgraag volgend jaar weer zoiets. Ik heb nog nooit een jaar van tevoren echt gezocht op vakantie. Wel vorig jaar na een erg verregende en nogal matige zomervakantie heel snel een vakantie in de herfst geboekt, maar niet voor een volgende zomervakantie.
En het vervelende is dat mijn hoofd tegelijkertijd alle problemen ook gaat benoemen, dus dat ik heel blij met een enorme knoop in mijn maag zit omdat mijn hoofd dit niet goed aan kan.
Femkes wat fijn dat het een goede ervaring was. Als het dit jaar goed gegaan is, gaat het volgend jaar ook vast goed. Angst is een rotgevoel, maar als je luistert naar deze angst mis je dit soort geweldige ervaringen. Daarbij is Slovenië echt een prachtig land! Heel veelzijdig en geweldige natuur. Dat mag je niet missen
Femkes Oh wat vreselijk zeg! Ik heb nu geen besprekingen in mijn agenda staan de eerste dag zag ik. Ik heb alvast ook even in mijn agenda gespiekt. Vorig jaar had ik mijn eerste dag ook meteen de hele dag een stagiaire waarvan het ook haar eerste dag was. Dat vond ik ook echt totaal kut en heb duidelijk gezegd dat ik dat dat niet voor herhaling vatbaar was.
Femkes Ik moet mezelf ook altijd ‘dwingen’ om op vakantie te gaan en op die ‘boeken’ knop te drukken. Eenmaal daar weet ik dat ik het leuk vind hoor, maar dat boeken vind ik echt afschuwelijk. En de dagen voor ik weg ga ook. Dit jaar is me dat dus niet gelukt en dan vind ik het jammer dat ik toch niet gegaan ben. Dus volgend jaar ga ik mezelf in januari een schop onder mn kont geven en ga ik gewoon.