Wat heb jij vandaag op je werk gedaan?
Hier een thuiswerkdagje
Mails beantwoord, contact gehad met HRM over vakantie uren. Tot mijn verbazing binnen een half uur een reactie
Advertentie klaar gemaakt
Wijzigingen voor de site doorgegeven aan communicatie.
Stukken ingelezen voor overleg van morgen
Aantal dingen uitgezet en reminders gestuurd naar de mensen die nog niet hebben geantwoord (zo irritant)
Nescio Ja, ik ben wel opgelucht nu! Maar ik werk gelukkig bij een organisatie waar mensen snappen dat iedereen wel eens een fout maakt.
Miek89 Aantal dingen uitgezet en reminders gestuurd naar de mensen die nog niet hebben geantwoord (zo irritant)
Ja hè. Ik heb vandaag mijn excuses aangeboden omdat ik vergeten was een reminder te sturen, zo erg is het al bij mij
Vulpen ik heb geen idee wat tenants zijn. Wij hebben teams en ik heb voor elk project een groep en voor mijn team ook en daar hangen dan mappen in bijv “careersites” en daarin dan elke formule en dan weer dingen als contracten, sla, presentaties etc. Ik heb nooit foutmeldingen. Ik vind het ideaal dat je allemaal tegelijk er in kan werken, vermeldingen kan doen. Maar ook je mail openen en bestanden zo hop in teams slepen.
Ik had vandaag een none stop meeting dag en ook een sorry dat ik een paar minuten te laat ben dag....
Was er iets voor 8, frustratie over hoe iemand mijn bureauhoogte, schermen en stoel had achtergelaten. Cappuccino gehaald, feedback voor collega geschreven. Om half 9 eerste meeting, 9 uur routine met mijn tijdelijke manager, half 10 routine 1 op 1 van een uur, half 11 dagelijkse meeting die uitliep waardoor we allemaal te laat waren in volgende meeting van 11 tot half 1. Van iets over half 1 tot 1 meeting, van 1 tot 2 weer een routine 1 op 1 en daarna nog 3x een uur meeting via teams. Daarvoor was alles op een half uur na face to face. Digitaal was ik wel wat afgeleid door chatgesprek met collega die deze week in USA zit... iets na 5 naar huis.
Proefwerkweek bij ons, ik moest surveilleren bij de leerlingen die extra tijd hadden. Dat waren er maar 3 dus ik hoefde niet zo op te letten
Ik kon dus ondertussen mijn volgende hoofstuk voorbereiden; die gaat over elektriciteit en dat vinden leerlingen vaak lastig. Planning gemaakt, besloten welke proefjes we gaan doen. Voor de eerste les de PowerPoint van eerdere jaren opgeschaafd. Toen lag t internet er uit dus dat was het einde van mijn werkdag..
Pimpelmeesje hopelijk wel alles op tijd opgeslagen?
Hier de hele dag bhv herhalings training gehad!
Brandjes blussen, ehbo , omgaan met agressie en ontruimingsoefening! Was weer leuk en leerzaam!
Pimpelmeesje Ik dacht dat jij biologie gaf, is dat niet zo?
Ik had vanochtend eerst teamoverleg maar we waren maar met z'n drieën dus gauw klaar.
En daarna naar Zwolle voor de klantendag van de leverancier, was leuk
Hier begon de dag met treinen die weer niet rijden, inclusief een treinstation wat voor 2 weken dicht is
8 uur op kantoor, mails doorgenomen.
Agenda van iemand volledig om moeten gooien.
Terugkerend overleg gehad
Daarna afspraak met nieuwe directeur die ik ga ondersteunen.
Daaruit kwamen weer opdrachten die gelijk uitgezet.
Tussendoor wisten heel veel mensen mijn kamer te vinden
Iets eerder naar huis want er waren weer problemen met het spoor. (Spoorbrug kapot)
Vanavond gecompenseerd met een uurtje werken. Advertentie uitgezet naar communicatie, verenigingen etc.
Nu heerlijk weekend! En een parkeerkaart geregeld voor volgende week dus lekker met de auto volgende week.
Was die trein nu helemaal zat na vandaag.
Vulpen nee nask en science
Pimpelmeesje Wauw.
Mijn dag gisteren
Meeting met de algemeen directeur waarvoor ik speciaal naar kantoor gekomen was. Bleek hij zelf thuis te werken . Na de meeting ben ik naar huis gegaan. Daar werd ik zo overvallen door vermoeidheid dat ik mijn lunchpauze met The Crown heb doorgebracht (groot voordeel van thuiswerken). Daarna nog wat lopende zaken afgerond.
Nu werk ik thuis en ben ik net begonnen met het nakijken van trainingen over de microbiota
Jessie80 jaa gaat gelukkig automatisch