6.45 inlezen, overdracht van de nachtdienst en stagiaire inlichten.
7.00 start van de route, wat betekent cliënten verzorgen (wassen, douchen, aankleden, ontbijt, medicatie etc.)
8.30 m'n eigen route laten liggen en andere collega geholpen met een terminale cliënt.
9.15 eigen route weer opgepakt en weer verder met de zorg.
Collega heeft ondertussen gevraagd of ik nog morfine wil regelen. 30 min aan de telefoon verder met de apotheek, blijkt het recept van de HA niet duidelijk te zijn en moet ik die eerst bellen. Na 45 min dus alles geregeld.
10.30 klaar met route, rapporteren etc en tussendoor wat drinken naar binnen gieten.
10.45 blijken er onduidelijkheden over de griepspuiten te zijn.
11.15 alles duidelijk, we kunnen starten. Maar eerst naar de gynaecoloog, want de baby is wel erg rustig.
12.00 terug en gestart met vaccineren. Maar eerst heeft er een HA nog wat vragen betreffende een andere cliënt.
12.30 wilt collega pauze houden. Dus ik ga alvast alles wat we gedaan hebben registreren.
13.00 kunnen we weer verder vaccineren. Tussendoor nog met een collega morfine spuiten.
Collega krijgt in de gaten dat ik er nog ben en verbind nog wat telefoontjes door.
14.00 eindelijk klaar en alles geregistreerd. Arts wil dat ik familie nog bel voor iets, maar heb afgesproken maandag dit telefoontje te doen.
14.10 EINDELIJK NAAR HUIS. Mijn eigen dagcurve vergeten te prikken en buiten een peer nog niks gegeten.