- Bijgewerkt
Ik ben gelukkig heelhuids op mijn werk aangekomen vandaag want ik ben bijna geschept door een auto…
Toen ik op mijn werk kwam heb ik mijn spullen weg gelegd en ben ik de invalster bij de kleuters gaan helpen met het opstarten van de computer. Er zat 1 stekkertje niet in…
Daarna ben ik een kop thee gaan maken voor mezelf en ben ik naar groep 3/4 gegaan, daar heb ik een leerling met een eigen leerlijn, reken instructie gegeven. Daarna ben ik nieuwe tafel spring cirkels gaan maken. Op de oude was zo vaak gesprongen dat ze lelijk waren geworden. (Het zijn gelamineerde cirkels van papier met de tafel van 2 er op, die planken we op de vloer en als ze de klas in komen mogen ze er op springen en de tafel van 2 opzeggen) daarna had ik een kwartiertje pauze en om half elf ben ik met groep 3 lekker nog een half uurtje buiten geweest. Ik heb er voor gezorgd dat een Duits meisje dat nog niet zo lang bij ons op school zit samen gespeeld heeft met andere kinderen ipv alleen op de wip zat te kijken. Ze heeft superfijn gespeeld en was echt blij.
Daarna even bij de karate les gekeken. Iedere klas kreeg een karate les cadeau omdat de karate school onze judo matten heeft mogen lenen voor een evenement. Echt super leuk!!! Ik moest zo lachen toen de kleuters aan de beurt waren. Die man zei ‘we gaan zo push ups doen, kennen jullie dat?’ Vervolgens roept een meisje ‘ja hoor, miauw, miauw ‘ en de hele klas stond te miauwen. die kinderen verstonden poesjes ipv push ups
Daarna nog wat leerlingen in groep 3 geholpen met lijn 3 en toen was het 12 uur.
Toen heb ik de karate mannen koffie gegeven en de telefoon opgenomen. Er belde een man die net vader was geworden en zich af vroeg op hij zijn 2 maanden oude kindje al op moest geven om bij ons op school te komen. Gelukkig hebben wij geen wachtlijsten maar hij was er wel lekker op tijd bij.
Toen heb ik wat gegeten met collega’s en daarna ben ik naar huis gefietst.