Ik heb vandaag maar 2 uur gewerkt, alleen teamvergadering gehad. En later heb ik ook op mijn werk gegeten wat heel fijn was, want dan hoefde ik zelf niet te koken en kon ik verder met een opdracht voor mijn studie πŸ™‚

Gisteren: ik was al op tijd begonnen, 7.45. Toen al 2 patienten voor bloeddruk. Om 8 uur gaat de telefoon. Eerst tot 9 non stop aan de telefoon. Daarna patienten gehad. Oa bloeddruk, vaccinatie, oren uitgespoten, uitstrijkje gemaakt. Ondertussen, behalve bij het uitstrijkje, gewoon de telefoon opnemen. Mensen die tussendoor aan mn balie komen om urines te brengen of iets op te halen aan lab formulier of verwijsbrief.
10.30 uur overleg met werkgever. Die heeft telefonisch spreekuur van 10.45 tot 11.15, dus dan ben ik telefoonvrij. Dan maak ik uitstrijkjes en kan even plassen en wat eten.
Daarna is er altijd tot 12 uur weer veel telefoon.
Van 12 tot 13.30 alleen telefoon voor spoed. Moest even naar appie en langs de Bruna om dossiers aangetekend te versturen.
Om 13.10 altijd even lunchen samen. Gisteren met zn 3en.
En vanaf 13.30 eigenlijk hetzelfde als de ochtend. Telefoontjes, wratten aangestipt bij een aantal, paar griepprikken, verwijsbrief maken voor oogarts voor iemand die aan mn balie stond, van een patient de oude huisarts bellen, want medisch dossier nog niet binnen en zit al 2 jaar in onze praktijk. Administratie, zoals post wat niet digitaal komt, in dossiers scannen. Kijken of er nog dossiers verstuird moeten worden bij mensen die bij ons weg gaan door verhuizing. De handdoeken enzo opgevouwen. Voorraad nagekeken.
En 17 uur klaar.

iMoeder Ja, vind ik ook! Jullie hebben dit topic wel veel serieuzer opgevat dan ik bedoelde πŸ™‚

Ik heb tot nu toe:

• een fout opgebiecht
  • dossiers vernietigd
  • iemand geholpen die niet snapte hoe hij een mail moest verzenden
  • ontdekt waarom een bepaalde businessrule niet werkt

WFH vandaag en ik heb al:

-2 brochures nagekeken en verbeterd
    -mails beantwoord
    -presentaties aangepast voor morgen

Ik ben zoveel productiever (en eerlijk gezegd gelukkiger) zonder die stomme kantoorruis.
    Meetings vind ik wel veel prettiger face to face (ik word echt sloom van al die Teams-vergaderingen) maar als je gewoon moet concentreren zit ik veel liever thuis.

Vulpen oke de minder serieuze versie:
    5 proppen van de grond geraapt.
    10-100 x sttt.... gezegd
    x keer gezegd, 'schuif je stoel even aan'
    x keer gezegd 'ik kom zo bij jou'
    x keer gevraagd 'lukt het zo?'

Vulpen Ik vind het leuk om te lezen wat mensen doen op hun werkdag! Serieus of niet zo serieus πŸ™‚

Ik heb even ingelogd om te checken of er geen dringende mail was. En toen heb ik een mok geschilderd πŸ™‚
    Want ik ben vrij, dus ik werk de hele dag aan keramiek.

Edit// ik DACHT dat ik de hele dag aan keramiek zou werken, maar ben alweer een paar gebeld, heb alweer een paar keer moeten inloggen. Allemaal 'dringende' zaken. Dat begint wel een beetje irritant te worden. En contact met zorginstanties voor onze zoon. Vandaag ook 3 mails voor moeten beantwoorden en een formulier van 5 kantjes moeten invullen. Zo wordt je dag vrij toch minder ontspannen.

Gisteren een Excel bestand en meerdere Word bestanden met elkaar vergeleken en de verschillen eruit gehaald.
    Fotos van een product gemaakt en deze bewerkt zodat we het kunnen gebruiken in een digitale folder.
    Met een engineer gekeken naar de storing in ons telefoon systeem, hopen dat dat nu opgelost is, maar ik heb er een hard hoofd in.
    Discussie over een eventueel nieuw cloud systeem, maar dat zal enorm afhangen van de kosten en daar krijgen we een offerte voor.
    Kort besproken hoe het gaat met ons nieuwe plansysteem.
    Social media post gemaakt en online gezet.

Vandaag nog niets, want ik ben vrij. Vanavond wel even de laptop van een collega proberen, die gooit haar steeds van het thuisnetwerk. Mijn laptop deed dat niet (we werken in een cloudomgeving, dus de laptops zijn uitwisselbaar), ik zal eerst de firewall instellingen eens controleren.

Voor de goede orde, officieel ben ik marketing medewerker πŸ˜‚

Leuk topic!

Gisteren: ik had een focus en concentratie van 0,0 dus ik heb eigenlijk vrij weinig gedaan. Was constant afgeleid, maakte foutjes en om half 2 was ik er wel klaar mee (werk normaal tot half 1, maar uurtje extra gewerkt).
      Vandaag: vanmorgen begonnen met het aanmaken van certificaten. Dit terwijl ik dan muziek luisterde van Will Sparks (fijne muziek is dat voor de concentratie voor mij). Om 10 uur stand up via teams, was gezellig weer.
      Half uur later weer verder met werk, maar was weer helemaal uit de focus en concentratie. Dus rustig aan gedaan.
      Net voor half 1 kwam J de spullen van de kinderen ophalen, dus daar even mee gepraat. Daarna pauze gehouden.
      Nu weer verder met certificaten en andere aanvragen verwerken, morgen verwacht ik veel afgeleid te zijn, want dan gaan we naar kantoor. Ik werk vooral vanuit huis πŸ™‚

Ik was vandaag vrij, maar werd 2 keer gebeld over printers, en 1x over dat een externe morgen niet hoefde te komen omdat de printers niet geleverd waren. En nu ben ik weer vrij.

Ik ben gelukkig heelhuids op mijn werk aangekomen vandaag want ik ben bijna geschept door een auto…
      Toen ik op mijn werk kwam heb ik mijn spullen weg gelegd en ben ik de invalster bij de kleuters gaan helpen met het opstarten van de computer. Er zat 1 stekkertje niet in… πŸ™„
      Daarna ben ik een kop thee gaan maken voor mezelf en ben ik naar groep 3/4 gegaan, daar heb ik een leerling met een eigen leerlijn, reken instructie gegeven. Daarna ben ik nieuwe tafel spring cirkels gaan maken. Op de oude was zo vaak gesprongen dat ze lelijk waren geworden. (Het zijn gelamineerde cirkels van papier met de tafel van 2 er op, die planken we op de vloer en als ze de klas in komen mogen ze er op springen en de tafel van 2 opzeggen) daarna had ik een kwartiertje pauze en om half elf ben ik met groep 3 lekker nog een half uurtje buiten geweest. Ik heb er voor gezorgd dat een Duits meisje dat nog niet zo lang bij ons op school zit samen gespeeld heeft met andere kinderen ipv alleen op de wip zat te kijken. Ze heeft superfijn gespeeld en was echt blij. πŸ₯°
      Daarna even bij de karate les gekeken. Iedere klas kreeg een karate les cadeau omdat de karate school onze judo matten heeft mogen lenen voor een evenement. Echt super leuk!!! Ik moest zo lachen toen de kleuters aan de beurt waren. Die man zei β€˜we gaan zo push ups doen, kennen jullie dat?’ Vervolgens roept een meisje β€˜ja hoor, miauw, miauw β€˜ en de hele klas stond te miauwen. πŸ˜‚ die kinderen verstonden poesjes ipv push ups πŸ˜‚
      Daarna nog wat leerlingen in groep 3 geholpen met lijn 3 en toen was het 12 uur.
      Toen heb ik de karate mannen koffie gegeven en de telefoon opgenomen. Er belde een man die net vader was geworden en zich af vroeg op hij zijn 2 maanden oude kindje al op moest geven om bij ons op school te komen. Gelukkig hebben wij geen wachtlijsten maar hij was er wel lekker op tijd bij.
      Toen heb ik wat gegeten met collega’s en daarna ben ik naar huis gefietst.

Vulpen een fout opgebiecht

Ik ook inmiddels, of eerder excuses aangeboden. Ik had een belangrijke powerpoint open laten staan en mijn collega kon er niet in werken 😬
      Hoe vaak ik al gepleit heb om met Google docs te werken...

Hopsatee Teams gebruiken we ook maar niet voor bestanden.. kan nog een optie zijn. Ik vind het alleen niet zo overzichtelijk πŸ™ˆ

Hopsatee Niet als je in meerdere tenants werkt. Ik krijg tegenwoordig bij elk bestand een foutmelding 😑

Nescio Geloof me, mijne was iets ernstiger dan dat. Ik heb er de hele avond en nacht over in de rats gezeten 😬

Hopsatee wij gaan nu zo langzamerhand ook over op teams. Momenteel ben ik bezig met uitzoeken hoe dat werkt met documenten opslqan/bewerken in Teams.