SYRV [verwijderd] Ik was laatst ook al op zoek naar de catalogus/look book. Vind het super onoverzichtelijk nu en het houdt me tegen om er wat te bestellen. ππ»
[verwijderd] Zoontje gisteren even wat nieuwe shirts laten passen gisteren. 1e vind ik best druk maar hij wou hem zo graagπ En we hebben een trunki koffer besteld kan ik hem op t vliegveld zo naar voren trekkenπ
Pietje1987 [verwijderd] die trunkiβs zijn echt leuk en handig op grote vliegvelden! Alleen het inpakken/dingen eruit pakken vind ik zelf niet zo handig, maar goed π
[verwijderd] [verwijderd] Haha ja vind hem ook leuk hoor! De onderste 2 wat minder. Maar he voor 3 euro is het nog wel eens leuk om wat te kopen..
Jessie80 Voor oudste Jola leeggekocht in maat 128-134: 5 shirts, korte broek, 3 hemdjes en een vest/zomerjas dat niet op de foto staat.
Schuurpapier Deze waterafstotende parka, echt een mooie stof ook. Bij de Aldi, voor maar 6 euro! π
[verwijderd] Pietje1987 Ja gebruik het als handbagage met de spulletjes voor zoon. Ben alleen dus vond het wel handig dan en voormezelf een grote rugzak.
[verwijderd] Voor de nieuwe baby π En ik ben nog niet eens zwanger π Maar ik kon hem niet laten liggen! So cute! π
[verwijderd] [verwijderd] Deze neiging begin ik dus ook te krijgen he. Alvast kopen voor de volgende 'voor het geval dat'. Stel dat er straks toch geen babykleren meer te koop zijn π Gelukkig ben ik niet de enige. π
Pietje1987 [verwijderd] doen wij ook zo π Vorig jaar moesten we onverwacht heeeeeel ver lopen op Schiphol en toen was dit extra fijn!
[verwijderd] [verwijderd] erg he? Veel babykleding is typisch jongens/meisjes dus dat vind ik dan suuuper schattig maar koop ik niet want je weet natuurlijk niet wat je krijgt. Maar deze was streepjes (ik hou van streepjes) Γ¨n unisex Γ¨n in de sales! Ik had geen keuze, ik moest het kopen π€