Schuurpapier Deze waterafstotende parka, echt een mooie stof ook. Bij de Aldi, voor maar 6 euro! ๐
Pietje1987 [verwijderd] die trunkiโs zijn echt leuk en handig op grote vliegvelden! Alleen het inpakken/dingen eruit pakken vind ik zelf niet zo handig, maar goed ๐
[verwijderd] Pietje1987 Ja gebruik het als handbagage met de spulletjes voor zoon. Ben alleen dus vond het wel handig dan en voormezelf een grote rugzak.
[verwijderd] Voor de nieuwe baby ๐ En ik ben nog niet eens zwanger ๐ Maar ik kon hem niet laten liggen! So cute! ๐
[verwijderd] [verwijderd] Deze neiging begin ik dus ook te krijgen he. Alvast kopen voor de volgende 'voor het geval dat'. Stel dat er straks toch geen babykleren meer te koop zijn ๐ Gelukkig ben ik niet de enige. ๐
Pietje1987 [verwijderd] doen wij ook zo ๐ Vorig jaar moesten we onverwacht heeeeeel ver lopen op Schiphol en toen was dit extra fijn!
[verwijderd] [verwijderd] erg he? Veel babykleding is typisch jongens/meisjes dus dat vind ik dan suuuper schattig maar koop ik niet want je weet natuurlijk niet wat je krijgt. Maar deze was streepjes (ik hou van streepjes) รจn unisex รจn in de sales! Ik had geen keuze, ik moest het kopen ๐ค
[verwijderd] De jongste is weer uit zijn schoenen gegroeid ๐คท๐ผโโ๏ธ. Vandaag deze sneakertjes van Develab besteld met 50% korting. Normaal โฌ80 nu dus โฌ40. Hopelijk zitten ze goed.
[verwijderd] [verwijderd] Kun je daar niet een matchend broekje of rokje bij vinden dan, om er setjes van te maken? Ik vind ze wรจl leuk, vooral die met de flamingo!
[verwijderd] [verwijderd] ik ga morgen nog even op pad. Ik vind die flamingo namelijk ook heel leuk. heeft ook een hele mooie lage rug met een roezel eraan.
[verwijderd] [verwijderd] leuke kleertjes, dat flamingo topje zou ik ook zeker niet weg doen! Maar ... zo wit allemaal ... hoe houd je dat schoon? Mijn kinderen zijn echt varkens ๐. Een lichte jeans is al na een paar uur smerig ๐. Vooral die akelige grasvlekken krijg ik zo lastig weg. Dan moet ik er echt meteen bij zijn.
[verwijderd] [verwijderd] ik krijg altijd alles schoon. Maar dochter in na de middag niet meer zo beeldig wit als in de ochtend als ze net aangekleed is ๐ op vakanties maak ik de fotos ook vaak vlak na het aankleden want het kan zomaar een kwartier later met een ijsje een kliederboel zijn.
[verwijderd] Dit nog besteld voor de meiden. Ze hebben inmiddels dezelfde maat dus ze kunnen uitwisselen. Ben benieuwd hoe de jumpsuit is en of ik die vervolgens durf te houden. Wit/lichte broeken en mijn kinderen zijn niet echt een heel goede combi ๐ฐ. Maar vind t wel heel leuk en zomers.