[verwijderd] Fantykoekie Ik heb een jaar of 2 a 3 geleden wel eens iets besteld bij Next. Toen kon je op de site altijd door een soort catalogus bladeren om de collectie te bekijken. Dat kan ik nu niet meer vinden, alleen maar een overzicht van de losse artikelen. Kijk ik verkeerd of is dat er ook echt niet meer?
[verwijderd] Fantykoekie Jammer, ik kon daardoor altijd beter en sneller zien of er leuke dingen tussen zaten..
SYRV [verwijderd] Ik was laatst ook al op zoek naar de catalogus/look book. Vind het super onoverzichtelijk nu en het houdt me tegen om er wat te bestellen. ๐๐ป
Schuurpapier [verwijderd] Ja leuk hรจ! Waren 40 paar in de aanbieding voor 40 euro per paar. Scheelde me nu 24 euro en hij had nog goede leren schoenen nodig ๐
[verwijderd] Zoontje gisteren even wat nieuwe shirts laten passen gisteren. 1e vind ik best druk maar hij wou hem zo graag๐ En we hebben een trunki koffer besteld kan ik hem op t vliegveld zo naar voren trekken๐
Pietje1987 [verwijderd] die trunkiโs zijn echt leuk en handig op grote vliegvelden! Alleen het inpakken/dingen eruit pakken vind ik zelf niet zo handig, maar goed ๐
[verwijderd] [verwijderd] Haha ja vind hem ook leuk hoor! De onderste 2 wat minder. Maar he voor 3 euro is het nog wel eens leuk om wat te kopen..
Jessie80 Voor oudste Jola leeggekocht in maat 128-134: 5 shirts, korte broek, 3 hemdjes en een vest/zomerjas dat niet op de foto staat.
Schuurpapier Deze waterafstotende parka, echt een mooie stof ook. Bij de Aldi, voor maar 6 euro! ๐