Oké, ik weet dat het stom is. Maar het zit steeds te malen in mijn hoofd en mijn man doet het af als onzin dus ik deel het hier 😆
Zoon wordt morgen 8. Hij wil graag een stuntstep voor z’n verjaardag en heeft er zelf één uitgekozen. Hij had er eerst 1 gevonden die hij supermooi vond, maar nogal aan de dure kant. Uiteindelijk gekozen voor een andere, die hij ook mooi vond. Die was de helft van die andere en daardoor krijgt hij nog een cadeau.
Dat was de keuze eigenlijk: de dure of de goedkopere met nog een ander cadeau. Hij koos dus optie 2.
Step besteld en ander cadeau ook. Gisteren wilde ik de step inpakken maar nu baal ik. De kleur is veel lichter dan op de foto’s en nu lijkt hij nogal meisjesachtig. Ik denk dat zoon hem niet mooi vind. En ik baal dat ik niet heb gekozen voor de dure step, dat was een superverrassing geweest voor hem.
Helaas is de levertijd 3-4 dagen, dus dan is hij niet meer op tijd voor z’n verjaardag.
Nu twijfel ik of ik het vanmiddag met hem bespreek. Hem de step laat zien en laat kiezen of hij deze wil of toch de andere over een paar dagen. Dan is de verassing natuurlijk wel helemaal weg… maar ik zou het ook jammer vinden als hij morgen teleurgesteld is of als hij over een paar dagen zegt dat hij hem toch niet zo mooi vind.
Ik maak me hier dan weet lekker veel te druk over. Wat zouden jullie doen?