Meca klopt, we weten nog niet wat hij er van vind, maar je kan dus op twee manieren reageren 1) dit is wat het is 2) we hebben het online gekocht en nu ziet het er toch anders uit als op de foto, zullen we kijken naar een ander waar je wel heel blij van word?

Overigens vind ik als je je kind iets online laat uitkiezen (fietsen,stuntsteppen) dat dit de verantwoording is van de ouders. Kinderen weten toch helemaal niet dat foto’s heel erg kunnen vertekenen?

Huggybird zo zou ik het ook doen.

Ik vind zelf de step goed kunnen voor een jongen maar hij moet ermee over straat en zich dus fijn voelen ermee

Toch6 wat mij betreft kan deze step voor iedereen, vooral voor iedereen die hem mooi vindt. 😊

Vanmorgen kreeg hij zijn step en hij is er helemaal blij op naar school! Hij zei op een gegeven moment: “hij is wel anders als ik dacht” dus gevraagd: vind je hem mooi zo? In deze kleur?
    Dat vond hij zeker! Dus verder niet meer over gehad, ik wil hem ook geen woorden in de mond leggen.

Ik denk wel dat hij als ik toch als verassing die andere step had besteld, hij nog meer door het dolle heen was geweest. Maar het is goed zo.