Wat deed jij vandaag?
Vandaag zijn we met de kinderen naar het zwembad geweest.
Vandaag zijn we naar de Beekse bergen geweest. Was echt zo rustig daar, we hadden een privesafari zo ongeveer
Wij hebben aan de santa run meegedaan met de sportvereniginging. Er is veel geld opgehaald voor de Nierstichting en de voedselbank. En onze vereniging heeft ook een leuk geldbedrag gewonnen
Met een vriendin en de kinderen naar een vegan kerstmarkt in Groningen. Die viel een beetje tegen, weinig kerstsfeer. Toen nog het centrum in gegaan, was leuk!
- Bijgewerkt
Verjaardag vieren van dochter !!
Vandaag hebben we lego gebouwd: ik bouwde de eerste toren van het Harry Potter kasteel , wat ik van de sint kreeg en mijn man bouwde een starwars ruimteschip, waarvan ik de naam niet meer weet. De kinderen speelden bij de buren
Laatste paar boodschapjes halen, schoonmaken, netflixen en rugtassen alvast inpakken voor morgen, straks poffertjes eten, wasje ophangen en vroeg naar bed.
Famofthree gefeliciteerd!
Nog niet heel kerstig gedaan.. met de ergo-, logo- en fysiotherapie geholpen van man, wel kerstgips met sneeuwpopjes uitgekozen bij de gipskamer (met glitters hahaha!), vanavond komen mn schoonouders en dan gaan we traditiegetrouw de cadeautjes uitpakken en dan twijfel ik tussen all you need is love of een kerstfilm op Netflix. All you need is wel traditie, maar vooral omdat mn schoonmoeder dat wilt zien.
Vanmorgen om 9 uur naar de Praxis. Roze verf halen. We gaan hier de boel intern verhuizen.
Daarna de winkel geopend, meerdere winkels waren vandaag wat vroeger open.
16.45 winkel dichtgedaan, en heel snel pakket opgehaald, en wat boodschappen gedaan voor oudere dame, die slecht ter been is.
De jongste had een vriendinnetje om mee te spelen.
Plannen voor de komende dagen:
-veel opruimen (lees weggooien) om plek te maken
-muur roze verven
-meubels in elkaar zetten
Kleine meid, heel veel spelen met vriendinnen, danwel thuis of daar.
Samen gesperld met de Clementoni Wetenschapsdoos. Badzout gemaakt, parfum, huisparfum en bruistabletten voor in bad! Superleuk speelgoed. Laboratoriumpje spelen Nu opmaken voor het Eerste KerstdagFeest.
Vandaag “uitgeslapen”, werd om 9uur wakker, oudste zat al een uur beneden op mij te wachten, jongste kwam om 9:30 beneden. We zijn met sn drieën naar buurman en buurman geweest in de bios. Daarna boodschappen gedaan en verder niet zoveel.
Vandaag samen met mijn man naar de film geweest. Bohemuan Rapsody, wat een heerlijke film zeg! Ik moest wel een traantje wegpinken toen Freddy Aids had en dood ging. Ik hoopte toch nog op een happy end denk ik ...
[verwijderd]
Plaswijckpark met mijn zoontje geweest