Wat deed jij vandaag?
Samen gesperld met de Clementoni Wetenschapsdoos. Badzout gemaakt, parfum, huisparfum en bruistabletten voor in bad! Superleuk speelgoed. Laboratoriumpje spelen Nu opmaken voor het Eerste KerstdagFeest.
Vandaag “uitgeslapen”, werd om 9uur wakker, oudste zat al een uur beneden op mij te wachten, jongste kwam om 9:30 beneden. We zijn met sn drieën naar buurman en buurman geweest in de bios. Daarna boodschappen gedaan en verder niet zoveel.
Vandaag samen met mijn man naar de film geweest. Bohemuan Rapsody, wat een heerlijke film zeg! Ik moest wel een traantje wegpinken toen Freddy Aids had en dood ging. Ik hoopte toch nog op een happy end denk ik ...
[verwijderd]
Plaswijckpark met mijn zoontje geweest
Vanmorgen rustig aan, wat spullen op een gratis op te halen site gezet. Smiddags naar een vriendin en haar zoontjes geweest. Daarna nog even wat spullen voor de winkel van mn schoonzusje bij mn ouders gebracht, ze waren niet thuis anders hadden we daar nog een bakkie koffie gedronken.
Mijn opa en oma waren op visite. Nog en alvast voor de verjaardag van mijn 2 zoons. Ze reizen 2 uur met de trein ervoor.
[verwijderd]
Klein beetje gewerkt en ook nog gezellig met mijn dochter en moeder gewinkeld.
Voor het eerst in weken ook nog even gesport. Pilatus en 30 minuten snel gewandeld.
[verwijderd]
Gisterochtend geshopt met Mn schoonmoeder. S middags waren we bij onze vrienden. Ze gaan trouwen deze zomer, heb haar een proof make-up gedaan (ik ga haar opmaken de dag zelf ook).
S avonds hadden we visite.
Vandaag nog geen idee..de kinderen hebben heel slecht geslapen dus we zijn beiden kapot. Wordt een pittig dagje
Wij logeren een weekend bij vrienden in de buurt van Amsterdam. We gaan vanmiddag met de kinderen naar het winterparadijs in de RAI, verder zien we wel! Vooral gezellig samen zijn!
- Bijgewerkt
We gaan straks badzout maken (mijn dochter en mijn nichtje) heb leuke potjes en labeltjes gekocht bij de action, heb nog voedingskleurstof, alleen nog een kilo grof zeezout kopen. En ik heb schijnbaar ook beloofd om lippenbalsem te maken met ze.
Nou ja ... lekker educatief bezig zo in de vakantie.
En dan vanmiddag nog een paar uurtjes zwemmen.
Badzout is gelukt! De lippenbalsem staat in de koelkast en nu in de weer met slijm... lekker bezig.
Vanmorgen gewerkt, mn moeder belde daarna of we al plannen hadden, mn ouders wilden maar sprookjeswonderland met Mn neefje en nichtje, of wij ook mee wilden. Ben met mn dochter meegeweest, man ging de kerstzooi opruimen en wachten op mensen die wat op kwamen halen en de oudste wilde niet mee, ze ging dr kamer verder opruimen (moest ook). Was erg gezellig maar wel nat en daardoor uiteindelijk ook koud.
Vanochtend gepuzzeld en geknutseld met de kinderen. Daarna naar mijn opa van 94 geweest. Hij geniet zo enorm van zijn achterkleinkinderen. Wat een rijkdom dat hij er nog is
Nu lig ik in bed tv te kijken met een wijntje want mijn vriend zit te gamen beneden.
Wil jullie er even op wijzen dat dit topic echt gericht was op activiteiten te maken met de feestdagen. Er is al een algemeen topic en die verdwijnt zo naar de achtergrond, en dit subforum is tijdelijk dus na de feestdagen zal deze verdwijnen. Het algemene topic vind je hier: https://allesvoordekids.nl/d/16-wat-heb-jij-vandaag-gedaan/115