Ik zal beginnen.

wij zijn vandaag naar The Christmas Show geweest in Amsterdam, daarna door naar de Albert Kuip, lekker geluncht bij De Bazar en heerlijke tapas/dips en brood gekocht voor thuis op de bank.
Gezellig dagje met zijn drietjes, hier kan ik echt van genieten van dit soort dagen.

Doel je gericht op dingen met betrekking tot de feestdagen? Zo ja dan past hij beter onder kopje de feestdagen. Zo nee dan is er al zon topic: wat heb jij gedaan vandaag heet die.

• Youtan hebben hierop gereageerd.

Born2bme inderdaad meer op de kerstvakantie... beetje ideetjes voor leuke dingen aankomende weken. Dan kan dit beter verplaatst worden naar de feestdagen.

Dan verplaats ik het topic daarheen anders wordt het miss dubbel en is duidelijk dat deze echt om activiteiten rondom de feestdagen gaat!

Vandaag zijn we met de kinderen naar het zwembad geweest.

Vandaag zijn we naar de Beekse bergen geweest. Was echt zo rustig daar, we hadden een privesafari zo ongeveer😬

Wij hebben aan de santa run meegedaan met de sportvereniginging. Er is veel geld opgehaald voor de Nierstichting en de voedselbank. En onze vereniging heeft ook een leuk geldbedrag gewonnen

Met een vriendin en de kinderen naar een vegan kerstmarkt in Groningen. Die viel een beetje tegen, weinig kerstsfeer. Toen nog het centrum in gegaan, was leuk!

Liekje81 leuk zeg! Wij gaan morgen naar Het Park in Rotterdam. Daar is ook een (kleine) ijsbaan en een Dickens-kerst-zing-ding.

Vandaag hebben we lego gebouwd: ik bouwde de eerste toren van het Harry Potter kasteel , wat ik van de sint kreeg en mijn man bouwde een starwars ruimteschip, waarvan ik de naam niet meer weet. De kinderen speelden bij de burenπŸ˜¬πŸ˜‚

Laatste paar boodschapjes halen, schoonmaken, netflixen en rugtassen alvast inpakken voor morgen, straks poffertjes eten, wasje ophangen en vroeg naar bed.

Nog niet heel kerstig gedaan.. met de ergo-, logo- en fysiotherapie geholpen van man, wel kerstgips met sneeuwpopjes uitgekozen bij de gipskamer (met glitters hahaha!), vanavond komen mn schoonouders en dan gaan we traditiegetrouw de cadeautjes uitpakken πŸ™‚ en dan twijfel ik tussen all you need is love of een kerstfilm op Netflix. All you need is wel traditie, maar vooral omdat mn schoonmoeder dat wilt zien.

Liekje81 Is dit de ijsbaan op dorp? In Archeon hadden ze namelijk hele andere figuren om mee te schaatsen?!
    Was het druk of niet?

Vanmorgen om 9 uur naar de Praxis. Roze verf halen. We gaan hier de boel intern verhuizen.
      Daarna de winkel geopend, meerdere winkels waren vandaag wat vroeger open.
      16.45 winkel dichtgedaan, en heel snel pakket opgehaald, en wat boodschappen gedaan voor oudere dame, die slecht ter been is.

De jongste had een vriendinnetje om mee te spelen.

Plannen voor de komende dagen:
      -veel opruimen (lees weggooien) om plek te maken
      -muur roze verven
      -meubels in elkaar zetten

Kleine meid, heel veel spelen met vriendinnen, danwel thuis of daar.

Mary Rijnplein idd. Goedkoper dan Archeon, haha. Was druk, maar goed te doen vond ik.

• Mary hebben hierop gereageerd.
      • Mary vindt dit leuk

Liekje81 Niet als je via de achterkant naar binnen gaat... πŸ˜‰
        Overigens hebben wij een museumjaarkaart dus kunnen wij sowieso gratis naar binnen.