[verwijderd]
- Bijgewerkt
Weg.
Weg.
De enige foto waar we met ons complete gezin op staan.
-weg-
Bubblicious heel herkenbaar, mijn moeder heeft ook een hersenbloeding(en 5 anorysma’s) gehad en ik heb echt een soort van moeten rouwen om haar oude ik en haar opnieuw moeten leren kennen.
Ysabella moeilijk he! Mijn moeder had 2 aneurysma's waarvan 1 geknapt is maar ze uiteindelijk een dubbele hersenbloeding van heeft gehad.
In het begin was ze ook halfzijdig verlamt maar dat is wel weer helemaal bij getrokken.
Alleen haar persoonlijkheid is zo veranderd. Het is echt een ander mens en zoals jij al zegt moet je die weer helemaal opnieuw leren kennen.
Oh, ik deel de mijne niet (te persoonlijk), maar de foto van mij met ons pasgeboren zoontje op mijn buik en mijn man die zijn hand op mijn hoofd legt na een intense bevalling.. alle spanningen, teleurstellingen, verdriet enz na 2,5 jaar wachten en uiteindelijk de mmm plus al het gevoel van puur en intens geluk kwam er bij mij uit. Mijn zus was bij de bevalling aanwezig en zij heeft van dat moment dus een foto gemaakt. Dat moment en die foto koester ik mijn hele leven.
Edit: die foto staat op 20 verschillende locaties gebackupt. Dat snappen jullie wel he.
[verwijderd] Ik smelt echt van dat koppie op de tweede foto! Plaatje zijn jullie samen.
Deze blijf ik ook zo speciaal vinden.
Op zich een normale foto, maar deze foto is gemaakt precies een jaar na het overlijden van ons zoontje. Mijn schoonzus kwam op die dag wat foto’s van ons dochtertje maken, maar ze was niet wakker te krijgen. Op het moment dat mijn schoonzus tijdens ons gesprek de naam van onze zoon noemde, deed ze haar ogen open en keek recht, maar ook heel helder in de camera. Toeval of niet, maar voor mij heel bijzonder
En weer weg.
Eerste Kerstdag 4 jaar geleden.
Mijn dochter en mijn vader lagen in hetzelfde ziekenhuis. Ik bleef bij mijn dochter, maar omdat zij het RS Virus had kon ik niet naar mijn vader. Hij lag op de IC en is daar overleden. Op Eerste Kerstdag is hij van alle aparatuur afgehaald. Mijn broer, mijn moeder en ik zouden om beurten bij hem blijven totdat hij zou overlijden. Mijn moeder zou eigenlijk als eerste bij hem blijven. Toen bedachten we dat ik beter als eerste kon gaan ivm borstvoeding voor mijn dochter. Hij lag heel rustig te ademen dus ik ging dichtbij hem zitten en deed even mijn ogen dicht. Ik schoof mijn hand onder die van hem. Zijn hand was vol van het vocht en heel geel. De verpleegster maakte deze foto ongemerkt (Ik heb de foto wel bijgesneden). Hij overleed een uur na deze foto (ik was verder wel wakker gelukkig).
foto weggehaald