Misschien leuk om hier een foto te plaatsen waar je met weemoed aan terugdenkt.
Hierbij een foto van ik en mn dochter op mijn 1e moederdag. Carmen was hier 3 weken en een paar dagen oud. Ik was doodop en superonzeker, behoorlijk last van mn hormonen. En daarnaast superblij om na 7 jaar mmm eindelijk mama te zijn. Ik herinner me al deze gevoelens weer als ik deze foto zie.
Bijzondere foto's
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Verwijderd
- Bijgewerkt
Toen ik uit het buitenland kwam en mijn dochtertje en man weer zag.
Onbetaalbaar!
Foto verwijderd.
- Bijgewerkt
Een van de laatste selfies voor het overlijden van ons meisje
Weggehaald
Hooyo-shimbir knuffel!!
Hooyo-shimbir
Ik heb op "leuk" gedrukt maar eigenlijk bedoel ik respect en een hele dikke knuffel.
Hooyo-shimbir Kippenvel Prachtige foto. Zo dierbaar!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Weg.
- Bijgewerkt
De enige foto waar we met ons complete gezin op staan.
-weg-
Bubblicious heel herkenbaar, mijn moeder heeft ook een hersenbloeding(en 5 anorysma’s) gehad en ik heb echt een soort van moeten rouwen om haar oude ik en haar opnieuw moeten leren kennen.
Ysabella moeilijk he! Mijn moeder had 2 aneurysma's waarvan 1 geknapt is maar ze uiteindelijk een dubbele hersenbloeding van heeft gehad.
In het begin was ze ook halfzijdig verlamt maar dat is wel weer helemaal bij getrokken.
Alleen haar persoonlijkheid is zo veranderd. Het is echt een ander mens en zoals jij al zegt moet je die weer helemaal opnieuw leren kennen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Oh, ik deel de mijne niet (te persoonlijk), maar de foto van mij met ons pasgeboren zoontje op mijn buik en mijn man die zijn hand op mijn hoofd legt na een intense bevalling.. alle spanningen, teleurstellingen, verdriet enz na 2,5 jaar wachten en uiteindelijk de mmm plus al het gevoel van puur en intens geluk kwam er bij mij uit. Mijn zus was bij de bevalling aanwezig en zij heeft van dat moment dus een foto gemaakt. Dat moment en die foto koester ik mijn hele leven.
Edit: die foto staat op 20 verschillende locaties gebackupt. Dat snappen jullie wel he.
- Bijgewerkt
- foto's weggeknipt *
[verwijderd]
[verwijderd] Ik smelt echt van dat koppie op de tweede foto! Plaatje zijn jullie samen.
- Bijgewerkt
Deze blijf ik ook zo speciaal vinden.
Op zich een normale foto, maar deze foto is gemaakt precies een jaar na het overlijden van ons zoontje. Mijn schoonzus kwam op die dag wat foto’s van ons dochtertje maken, maar ze was niet wakker te krijgen. Op het moment dat mijn schoonzus tijdens ons gesprek de naam van onze zoon noemde, deed ze haar ogen open en keek recht, maar ook heel helder in de camera. Toeval of niet, maar voor mij heel bijzonder
En weer weg.