• [verwijderd]

[verwijderd] en dan heb je opeens een brainwave en weet je weer hoe je in je pb komt en hoe je daar kunt antwoorden maar staat je antwoord inmiddels al hier 😤

• Diazz hebben hierop gereageerd.
  • Diazz vindt dit leuk

Oh dames, ik wist niet dat die foto zoveel los zou maken. Ik heb de foto geplaatst omdat deze voor mij bijzonder is (en blijft).
    Maar het gaat inmiddels goed met ons, al zal het altijd een énorm gemis blijven. ❤️

@Diazz je komt zo opgewekt over maar de reacties op je foto zijn heftig. Je komt heel sterk over gezien ook wat er gebeurd moet zijn. Veel sterkte ❤

• Diazz vindt dit leuk
        • [verwijderd]

Diazz Het is ook een hele bijzondere foto. Fijn dat het inmiddels goed gaat met jullie. Hoe dan ook heel veel sterkte gewenst, zoals je zegt, het zal altijd een enorm gemis blijven.. 🌹

Jules Lief van je! Ondanks het gemis en het verdriet vinden wij het leven ook nog heel erg mooi, en is er nog heel erg veel om dankbaar voor te zijn 🙂 En tijd doet ook veel gelukkig!

Ik heb de foto niet gezien. Toch maakt het bij mij, door de reacties op dit forum waarschijnlijk, allerlei emoties los......
          Ik wens je heel veel kracht en liefde toe

Ik heb de foto ook gemist en moet zeggen dat ik het best vervelend vind om zoveel reacties te lezen, maar niet weet wat er precies aan de hand is. Misschien wil iemand even uitleggen wat er op de foto stond?

Mammielove Ik heb de foto verwijderd omdat ik me er gisteren toch niet meer prettig bij voelde, omdat het van alles in me opriep. Waarschijnlijk ook omdat ik deze foto nog nooit eerder gedeeld heb.
            Ik geef op die foto mijn zoontje een allerlaatste kus in de rouwkamer.

• [verwijderd]

Diazz dikke knuffel❤️

• [verwijderd]

Diazz Oh wat heftig zeg... ❤

• [verwijderd]

Diazz
              Heb de foto gezien maar wist toen niet goed wat te schrijven, aangezien ik het herken uit eigen ervaring. Snap dat je de foto hebt weggehaald en toch bedankt voor het delen! Dikke knuffel alsnog.💜