Born2bme Ik zocht de foto van de laatste x borstvoeding maar kon die niet vinden. Vond deze wel, vergeet nooit die innige momentjes tijdens en na een voeding.
[verwijderd] Born2bme zo mooi! Ik heb dan geen borstvoeding gegeven maar die fles-momentjes mis ik ook enorm. En dat hij dan bij me in slaap viel 😍
Diazz Born2bme Héérlijk hé! Prachtige foto❤️ Ik mag gelukkig nog steeds van die intieme momentjes genieten. ( momenteel iets minder, want ze bijt! Nog geen tandjes, maar die kaakklem is niet grappig😂😂)
Born2bme [verwijderd] het gaat me ook absoluut niet om welke vorm van voeding maar gewoon die momentjes samen, heerlijk!
Born2bme Diazz oehh auw! Mn dochtertje gelukkig nooit gedaan. Ik tot 11 maanden bv gegeven, moest toen helaas stoppen, maar een week later brak dr eerste tandje door haha. Buiten t bijten om kan ik hier zo naar uitkijken en hoop over 4 maanden dit weer te mogen ervaren
Diazz Born2bme Iets moois om naar uit te kijken 😍 De andere hebben nooit gebeten. ( die hadden al een aantal tandjes)Althans, die stopte na één gil van mij. Deze trekt zich daar niets van aan😂 Maar ik heb hoop, ze is nog geen 6 maanden dus ergens moet de lol er straks wel vanaf gaan. Hoop ik...
Ysabella Helaas is de foto gedraaid. Dit was de dag dat ik mijn eerste paardrij les kreeg op deze pony, de pony was ouder dan 30 jaar en overleed vlak na de les. Wat was ik intens verdrietig.
Born2bme [verwijderd] nee ook niet specifiek naar jou ondanks dat ik je wel tagde maar wil niemand tegen been schoppen dat ze denken dat t mij om de bv gaat ofzo
[verwijderd] De allereerste keer dat ik mijn zoon mocht vasthouden. Hij was 2 dagen oud, lag nog op de nicu. Zelf lag ik nog op de hartbewaking. Allebei nog flink ziek. Maar dit was echt een heel kostbaar moment