[verwijderd] Diazz wat vreselijk verdrietig π’ Ik kan ook niet goed de juiste woorden vinden. Zo oneerlijk!
Tuttekop Diazz Zitten we te geinen in een ander topic, staat hier gewoon zoiets π Ik weet niet precies wat de setting is, maar ik word er wel stil van π
[verwijderd] Diazz het lukt me niet om te antwoorden in pb. Heb al moeten goochelen om je pb te kunnen lezen. Maar wat ontzettend heftig voor jullie. Dit is 1 van de ergste dingen die een mens mee kan maken in het leven βΉοΈ Ik hoop dat je dit ooit een plekje in je leven kan geven β₯
[verwijderd] Diazz jeetje ik weet ook niet wat er gebeurd is maar het oogt hartverscheurend π’. Wil je heel veel sterkte wensen!
[verwijderd] [verwijderd] en dan heb je opeens een brainwave en weet je weer hoe je in je pb komt en hoe je daar kunt antwoorden maar staat je antwoord inmiddels al hier π€
Diazz Oh dames, ik wist niet dat die foto zoveel los zou maken. Ik heb de foto geplaatst omdat deze voor mij bijzonder is (en blijft). Maar het gaat inmiddels goed met ons, al zal het altijd een Γ©norm gemis blijven. β€οΈ
[verwijderd] Diazz Het is ook een hele bijzondere foto. Fijn dat het inmiddels goed gaat met jullie. Hoe dan ook heel veel sterkte gewenst, zoals je zegt, het zal altijd een enorm gemis blijven.. πΉ
Jules @Diazz je komt zo opgewekt over maar de reacties op je foto zijn heftig. Je komt heel sterk over gezien ook wat er gebeurd moet zijn. Veel sterkte β€
Diazz Jules Lief van je! Ondanks het gemis en het verdriet vinden wij het leven ook nog heel erg mooi, en is er nog heel erg veel om dankbaar voor te zijn π En tijd doet ook veel gelukkig!
PenK Ik heb de foto niet gezien. Toch maakt het bij mij, door de reacties op dit forum waarschijnlijk, allerlei emoties los...... Ik wens je heel veel kracht en liefde toe