LilyMilie hè hè! Ik ben blij dat je eindelijk ( 😜 ) heb doorgezet!
haha i know, i know... Ik geef de wachtlijsten de schuld 😛 maar mezelf nu ook wel hoor, want als we dit een jaar geleden hadden geweten... Maar dat is makkelijk gezegd, achteraf... Over M. twijfelen we nu in ieder geval niet meer, dat scheelt weer 😛
LilyMilie Natuurlijk is ze hoogbegaafd , ikzelf was vooral benieuwd naar hoe erg, haha.
Ik schatte haar zelf richting uhb omdat ik mijzelf zowat 100% in haar herken en ik ook op dat randje zit. ( fluïde redeneren zit ik 145+ )
Jeetje, wat fijn dat dat nu voor jou ook zo duidelijk is. Kan me voorstellen dat dat rust geeft. Nee, geen UHB, maar dit is wel een minimumscore zei ze, want ze dook toch nog wel wat onder en zat ook weer wat minder in haar vel de laatste weken.
LilyMilie Ik hoop heel erg dat deze informatie haar (en jullie) zal helpen in haar schoolcarrière en persoonlijk leven <3
Ik ben blij dat er eindelijk duidelijkheid is! 🥳 🥰
Zonnebloem Jullie mogen trots zijn op jezelf, dat je de stap hebt durven maken om haar te laten testen want ik weet uit eigen ervaring hoe lastig dat is.
wat lief, dankjewel!
Zonnebloem Is er ook iets gezegd over groep 3 of een speciale hb school?
Nee, we hebben nu alleen de cijfermatige uitkomst. Aanbevelingen voor school volgen nog in het verslag wat we hopelijk einde van de week krijgen. Ben benieuwd wat haar advies wordt. Ergens stelt het me wel gerust dat de deur voor hb-onderwijs nu wel openstaat. Als we er dan met school niet uitkomen, is die optie er tenminste wel.
Trees Wat fijn! Dan hoef je het gevecht ook niet meer alleen aan en het er gewoon een duidelijke onderbouwing waarom zaken op een bepaalde manier aangepast moeten gaan worden.
Vulpen Fijn dat er op die manier wat meer handvatten komen voor de school!
Ja dit geeft mij zoveel lucht. Ik had echt het gevoel - zeker na het laatste gesprek - dat het strijd zou worden met school. Hun woord tegen het onze. Wij de moeilijke ouders, zij de weldoeners... Het voelt nu alsof iemand iets van ons overneemt en wat kan bemiddelen/sturen. Echt een last van m'n schouders.