Vulpen
Denk ook dat het word knap veel associaties oproept die negatief zijn Als ik zo de reacties lees.
Ik vind iemand knap als diegene uitstraalt dat ze blij met zichzelf zijn, oké en verzorgd.
Dat is dan toch ook helemaal prima als dat niets iets is wat jij wilt. Voor mij is t soms door mijn aanwezige zelf te zijn in de belangstelling staan erg makkelijk als ik graag iets wil bereiken . Bijv. door mijn netwerk uit te breiden zodat ik in mijn hobby een meer geziene gast ben en dus makkelijker sommige plekken inkom doordat ik mensen ken. Dat vreet energie, ook al geniet ik er dat simpelweg ook van dat ik door mijn eigen karakter, de dingen die ik weet, door een conversatie te openen deuren kan laten openen.. heel simpel daar kan ik ook gewoon trots op zijn.
Daar kan iemand dan wat van vinden.. mensen vinden mij wel vaker een rare..
Maar als ik op een circuit sta tussen haantjes is het erg prettig dat ik mijn vrouwtje sta, ook vrij veel weet van auto's en de races en daardoor de tenten en pits in kom waar niet iedereen komt. Dat ik meer op val omdat ik een vrouw ben.. prima, als dat zo is gebruik ik dat stuk met liefde.