Vulpen
O heel simpel hoor..
Dat iemand mij ook aanspreekt en echt wil helpen ipv afwimpeld als ik duidelijk rondkijk in een winkel om hulp, dat iemand bijv. een keer de deur open houd als we tegelijk passeren, dat ik opgenomen word in een gesprek omdat ik voorbij loopt en in de ogen kijk bij iemand.
En soms ook dat ik voor word gelaten bij een deur doorlopen in een club ofzo of sneller geholpen word aan een bar.
Ik denk dat het meer te maken heeft overigens met open blik, verzorgd dan met het het perfecte plaatje..dit had ik ook met maatje 46. T heeft echt geen drol te maken met maat.
Om jullie een idee te geven..ik merkte het verschil ook in mijn rolstoel..zeker geen perfect plaatje.
Jullie benaderen hem voor een groot gedeelte negatief.. alsof het een schade is dat mensen je sneller aankijken en willen helpen als je een open verzorgde blik hebt en blij met jezelf bent..
Misschien is dat wel het puntje..
Als ik mezelf mooi voel, me verzorgd voel ben ik blij met mezelf en straal ik zelfvertrouwen uit ... Daarom heb ik graag een make up je op .. voor mijn eigen gevoel en daardoor krijg ik reactie om wat ik daardoor uitstraal.
Als ik nl andere aandacht wil, kan ik dat ook prima krijgen, maar dat is een heel ander verhaal. 🙈🙈🤪. Iets met oefening baart...