Honkeytonk Wij 2 weken terug ook geboekt, 2 weken glapmping in NeufchΓ’teau in juli (met een newborn van 2 maanden.. dus een luxe glamping π π€£)
Marshmallow Toch6 ja ik vind het zo leuk om te kijken daarvoor. Ergens in Duitsland, dat we dag 1 het grootste gedeelte hebben en dag 2 het kortste stuk zeg maar. Vind het wel spannend want ben daar zeg maar nog nooit geweest dus ook niet op de snelweg ed. Maar maakt het ook leuk. En voor de kinderen is een camping met zwembaden en animatie wel erg leuk denk ik.
Hopsatee Wij ook lekker 2 weken Gardameer in augustus en overnachten in Zwitserland in prachtig berg hotel π
Liekje81 Zo jammer dat ik hier 2 heb die niet lang in de auto willen, want anders was ik lekker naar Italie gereden! Maar vliegen en een huurauto is niet te betalen. Dus wij gaan naar Duitsland, in de buurt van Winterberg in een Center Parcs.
Meca Liekje81 De trein een optie voor hun? Rijdt jij met de auto en pik je ze ergens halverwege op of dichterbij eindbestemming.
Zonnebloem Liekje81 die locatie van centerparks ken ik! Het zwembad is erg mooi. π de glijbaan naast het babybad vergeet ik nooit meer, mijn man was onderwater en hield N als Lion king boven water. π
Jessie80 Wij gaan naar Oostenrijk, zin in. 10 Dagen in een stacaravan, lekker wandelen, hoop dat de kinderen het ook een leuke vakantie vinden...
Elsie89 2 weken Oostenrijk in augustus. Helemaal zin in. Vond wel de prijzen van de huisjes flink gestegen maar gelukkig wel wat fijns kunnen vinden.
Sneeuwvlok Ik ben nog op zoek! Omdat wij dit jaar voor het eerst met de vouwwagen gaan willen we in Nederland blijven. Voorkeur voor een camping met een binnenbad en veel te doen voor kinderen. Heeft iemand tips? Wij zijn helemaal nieuw in kampeer land π
Jules Elsie89 Wij zijn dit jaar ook voor een los huisje gegaan. De kinderen wilden heel graag naar Landal, maar dat is dit jaar bijna 2x zo duur π³ Voor het eerst Karinthie! Laatste week juli, eerste week augustus.
Bloem smax De Leistert is leuk! Landal heeft ook vaak campings bij hun parken er bij. Daar zit ook vaker een binnenzwembad bij.
Marshmallow Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet bij zoover moet kijken voor recensies over campings. Dan kan ik namelijk nergens naartoe deze zomer π Overal is het slecht en mensen 'gaan er nooit meer naartoe'.
Sneeuwvlok Marshmallow Ja dit heb ik dus ook! Steeds denk ik iets leuks te hebben gevonden tot ik op zoover kijk.
Trees Marshmallow ik kijk altijd op zoover, maar zoek wel campings uit met een cijfer rond de 9. Daar staan over het algemeen weinig negatieve recensies tussen. De negatieve zijn dan weinig serieus te nemen. Op onze camping 2 jaar geleden was er een negatieve recensie over dat de vogels al heel vroeg begonnen te fluiten en hem om 4 uur wakker maakte. Toen hij zijn beklag hierover ging doen bij de eigenaar, had deze hem niet serieus genomen π€£.
Marshmallow Sneeuwvlok ja echt wat kunnen, vooral Nederlanders# zeiken zeg. Bv drukte. Ja hallo het is augustus had je dan rust verwacht??
Marshmallow Trees als ik een camping wil met het cijfer 9 ben ik een vermogen kwijt voor 2 weken vakantie. Dan denk ik ook 'laat maar zitten', maar ik ben over het algemeen ook niet zo veeleisend. Iig in vergelijking met de azijnzeikers. Maar er zijn nu twee campings overgebleven die op de site van de aanbieder een 8 hebben en op zoover een 6. Valt nog mee haha.