Marshmallow Zit te kijken naar vakanties voor de zomer, is het al augustus? Dit jaar naar een camping aan de adriatische kust en ikw il nu al!
Marshmallow Toch6 Heerlijk! Wij willen dus 2 weken naar de adriatische kust. Nog nooit geweest, wel spannend hoor. En dan heen en terug een airbnb, want in één dag doen dat trekken we niet.
Honkeytonk Wij 2 weken terug ook geboekt, 2 weken glapmping in Neufchâteau in juli (met een newborn van 2 maanden.. dus een luxe glamping 😅🤣)
Marshmallow Toch6 ja ik vind het zo leuk om te kijken daarvoor. Ergens in Duitsland, dat we dag 1 het grootste gedeelte hebben en dag 2 het kortste stuk zeg maar. Vind het wel spannend want ben daar zeg maar nog nooit geweest dus ook niet op de snelweg ed. Maar maakt het ook leuk. En voor de kinderen is een camping met zwembaden en animatie wel erg leuk denk ik.
Hopsatee Wij ook lekker 2 weken Gardameer in augustus en overnachten in Zwitserland in prachtig berg hotel 😍
Liekje81 Zo jammer dat ik hier 2 heb die niet lang in de auto willen, want anders was ik lekker naar Italie gereden! Maar vliegen en een huurauto is niet te betalen. Dus wij gaan naar Duitsland, in de buurt van Winterberg in een Center Parcs.
Meca Liekje81 De trein een optie voor hun? Rijdt jij met de auto en pik je ze ergens halverwege op of dichterbij eindbestemming.
Zonnebloem Liekje81 die locatie van centerparks ken ik! Het zwembad is erg mooi. 😊 de glijbaan naast het babybad vergeet ik nooit meer, mijn man was onderwater en hield N als Lion king boven water. 😂
Jessie80 Wij gaan naar Oostenrijk, zin in. 10 Dagen in een stacaravan, lekker wandelen, hoop dat de kinderen het ook een leuke vakantie vinden...
Elsie89 2 weken Oostenrijk in augustus. Helemaal zin in. Vond wel de prijzen van de huisjes flink gestegen maar gelukkig wel wat fijns kunnen vinden.
Sneeuwvlok Ik ben nog op zoek! Omdat wij dit jaar voor het eerst met de vouwwagen gaan willen we in Nederland blijven. Voorkeur voor een camping met een binnenbad en veel te doen voor kinderen. Heeft iemand tips? Wij zijn helemaal nieuw in kampeer land 😂
Jules Elsie89 Wij zijn dit jaar ook voor een los huisje gegaan. De kinderen wilden heel graag naar Landal, maar dat is dit jaar bijna 2x zo duur 😳 Voor het eerst Karinthie! Laatste week juli, eerste week augustus.
Bloem smax De Leistert is leuk! Landal heeft ook vaak campings bij hun parken er bij. Daar zit ook vaker een binnenzwembad bij.