1986Lynn Heerlijk! Wij zitten op de camping in de af en aan regen. Ik zou maar wat graag op zo’n zonovergoten plek zitten 😁.
Noordeling 1986Lynn ai balen, hopelijk wordt het beter. Wij hebben gisteren zomervakantie geboekt naar Oostenrijk. Vrijdag nog weekendje Drenthe.
June Wij gaan lekker 3 weken luxe leven in Drenthe 🙂 nog 89 dagen. Mijn oudste praat elke dag over Pepper en Bibi. 🙂
1986Lynn smax Dat zijn betere temperaturen. Hier in NL koud, maar de kids vermaken zich er niet minder om en we zijn met 7 gezinnen vrienden, dus vermaken ons prima 👍🏻
June Trees die gaat ze natekenen! Ze wilde deze vakantie al op bezoek. Maar toen gooide mijn nieuwe baan roet in het eten 😅
Sevenof9 Nog twee weken wachten en dan gaan we 3 weken naar Thailand! Ik heb er zoveel zin in! Ik vind het ook wel spannend, ik ben nog nooit buiten Europa geweest.
Trees Sevenof9 wat gaaf! Ik heb 2 maanden door Thailand gereisd toen ik 18 was. Ik vond het een heerlijk land. Heel veel plezier!
LilyMilie Sevenof9 zo gaaf! Ik wil ook heel graag naar Thailand! en Vietnam! En Japan! Ik wil heel veel, haha
Rietjesbeker Hoera, net de camping voor de zomervakantie geboekt. We gaan dit gaat weer naar het-zuiden-van-het-midden van Frankrijk. Wordt een hele trip met de kinderen, maar komt vast goed (in de categorie 'famous last words')
Femkes We hebben een oppas voor de hond, dus we kunnen nu ook gaan boeken! Nu nog even bedenken wat we willen
Marshmallow Zo gisteren een airbnb voor de terugweg geboekt en net een gasthoff voor de heenweg. Ongeveer op de helft van de rit. Dus 1e dag 7,5 uur rijden zonder pauzes en 2e dag iets meer dan 6 uur rijden zonder pauzes. Nog 3 maanden te gaan 🙂
[verwijderd] Marshmallow Toch wel plaspauzes oid of kan jij zolang zonder.😬🙈 Wel een heel fijn vooruitzicht dat je vakantie geregeld is.💪🌞