Oeps... π¬
- Bijgewerkt
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar voor blik je die jongen gaf @iMoeder
Pimpelmeesje Het was een beetje een mix tussen checken of hij het had gezien en een βwat flik jij me nouβ. Hij keek vooral betrapt dus toen wist ik genoeg.
Mijn vriend vond het ook erg grappig. Ik zelf op dat moment niet, vond het vooral ongemakkelijk. Kan er nu inmiddels wel om lachen hoor. Vooral omdat ik hem dus gisteren bijna omver liep, dat ik dacht, ja welja joh, kan er ook nog wel bij.
Er was een boek wat ik al een tijdje op mijn verlanglijstje had staan, en nu toch maar eens besloot te bestellen. Op het laatste moment even snel in mijn boekenkast gekeken om te controleren of hij inderdaad van dezelfde serie is als een ander deel. Blijkt dat ik hem gewoon al die tijd al ongelezen in mijn kast had staan
CrazyCatLady haha grappig. Welke?
Bob_Ross astrologie voor beginners
Ik wil dus al langer leren om horoscopen te lezen, maar het komt er steeds niet van. Blijkbaar staat het al zo lang op mijn lijstje dat ik het zelf vergeten was
Dochter van school gehaald en bij thuiskomst zie ik dat ik vergeten was een kaarsje uit te blazen... Het is gelukkig goed gegaan, maar toch
Echt wat een brain fart weer
Hier moest dus EGG komen te staan ipv hersenonderzoek paleis.
- Bijgewerkt
Ik ben vanmiddag om 16.30 van mijn hotelkamer afgegaan en toen ik net terug kwam om 21.15 stond de deur wagenwijd open . Er is niks weg, dus ik denk dat ik dit zelf heb gedaan. Portemonnee lag op tafel, volop in het zicht vanaf de gang. Nu heb ik de laatste kamer van de gang, dus er loopt bijna niemand langs. Ik denk dat ik dus mazzel heb gehad.
Trees Ik zie dit nu pas en HAHAHAHA!
Doet me denken aan 100 jaar geleden op de middelbare toen we voor een sponsorloop onze sportshirts moesten voorzien van het logo van het bedrijf dat je sponsorde. Overtekenen, zeg maar.
Ik werd gesponsord door een bedrijf dat (laten we zeggen) Flexat heette. Na een middag werk stond er 'Felxalt' . Shit.
De sponsor vroeg om een foto van het evenement maar ik heb nooit een foto gestuurd, schaamde me dood
Ik ging douchen, en net voordat ik me omdraaide om eronder te stappen zie ik mezelf in de spiegel. En ik schrok, want mijn hele hals zat vol met paarse vlekken. Het leek wel een handafdruk van een wurging. Dus paniek, want ik ben toch echt niet gewurgd vandaag, dus als mijn huid zΓ³ sterk reageerd op een simpele aanraking moet er iets mis zijn. Het waren iets van 7 a 8 vlekken! Of ben ik wΓ©l gewurgd en het gewoon vergeten?? Wat is er in vredesnaam gebeurd?!
Dus ik doe de extra lamp aan om mijn paarse vlekken beter te bekijken. In dat licht waren ze niet zo zeer paars, maar eerder bruin.
Cacaopoeder mensen. Heel mijn nek zat gewoon vol met cacaopoeder
Niet mijn oeps, maar van H. Vorige week had ze een snoeischaar meegenomen van haar stage. Zat nog in haar broekzak, was ze vergeten. Gisteren, weer een snoeischaar. Oeps.
Vandaag: de telefoon. Ze heeft de telefoon van het tuincentrum mee naar huis genomen!!!
Nu even heel hard hopen dat er niemand gaat bellen voor informatie over kerstbomen ofzo, want het tuincentrum is dus even niet bereikbaar
CrazyCatLady hahaha kind met humor