Ik die presenteert in Teams, goede feedback krijgt en mijn armen in de lucht steekt om te vieren, niet bewust zijnde dat iedereen dat ziet (ik zag namelijk alleen mijn presentatie )
Oeps... ๐ฌ
Ik stuurde de vader van een vriendje van mijn zoon een berichtje om te melden dat zijn zoon bij ons thuis aan het spelen was. Die vader antwoordde dat hij dat heel bijzonder vond, omdat zijn zoon naast hem op de bank zat
Oeps, verkeerde vriendje, verkeerde vader.
Ik had vanmorgen toetsen geprint om af te nemen, bleek ik de antwoorden er achter te hebben geprint...
Pimpelmeesje vonden de leerlingen vast ook heel vervelend
Hooyo-shimbir waarschijnlijk wel, want nu moeten ze m opnieuw leren
Het was voor mij een druppel, dus huilend naar m'n teamleider gegaan, hij heeft het opgelost.. ik ga nu waarschijnlijk de ziektewet weer in weer iets wat ik op moet geven..
Maar ja, gesprek met arboarts en loopbaancoach is aangevraagd, hopelijk binnenkort een plan en is werken over een tijdje weer mogelijk.
Oepsje van vandaag: ik dacht even het veeltevolle tasje met luiers naar de kliko te brengen (ik gooi ze altijd in een tasje naast de buitendeur) en het tasje scheurde open
Pimpelmeesje Het was voor mij een druppel, dus huilend naar m'n teamleider gegaan, hij heeft het opgelost.. ik ga nu waarschijnlijk de ziektewet weer in
Oh shit, sorry dat wist ik niet. Heftige keuze, sterkte
Hooyo-shimbir geeft niet, t is ook luchtig topic op zich was het gewoonlijk ook wel een leuke oeps geweest
Mijn oeps van vandaag. Aangezien ons weekendje weg niet doorgaat, dacht ik ons gezin te verrassen door een high tea te reserveren voor aanstaande zaterdag. Halverwege het reserveringsproces bedacht ik mij dat er natuurlijk een reden was waarom ons weekendje weg niet doorgaat en dat we om dezelfde reden natuurlijk niet in een restaurant kunnen gaan zitten
Pimpelmeesje He wat rot voor je. Ik hoop dat je wat rust kan vinden de komende tijd
Trees
Je hebt er in elk geval nog op tijd aan gedacht
Trees Dit overkwam mij ook, dus heel herkenbaar. Ik mailde naar de dierenopvang dat ik een afspraak wilde maken voor een hond, met de gedachte: we zijn nu allemaal thuis. Maar ik had de mail al gestuurd, voordat ik me de reden waarom bedacht.
Maar goed, kan gelukkig uitstellen tot zaterdag.
Kun je thuis laten bezorgen? Of man laten afhalen? Dat kan hier bij meerdere locaties nog steeds.
[verwijderd]
De school van H gebruikt altijd een hashtag met een afkorting bij video's op social media. Gezien ik ongeveer de laatste persoon op aarde was die ontdekte dat #fyp stond voor for you page, kon ik het niet hebben dat ik niet wist waar die andere afkorting voor was. Uiteindelijk met het schaamrood op de kaken bekend aan mijn kinderen dat ik officieel oud ben en hun hulp nodig heb met het vertalen van een trendy hashtag, waarop H mij bloedserieus aankijkt: Mam. Dat is de naam van mijn school.
[verwijderd] Dat zou mij ook kunnen overkomen.
[verwijderd] fyp wist ik ook niet. Maar ja ik ben al 41
[verwijderd]
Marshmallow zolang je de naam van de school van je kind weet zit het wel goed denk ik hoor
Marshmallow Ik ben 28 en wist het ook niet. Sterker nog, het is me nog niet helemaal duidelijk wanneer je die afkorting zou moeten gebruiken.
[verwijderd] of f*ck you parents. Even als tiener gedacht
Soturi okรฉ gelukkig haha
Net als pov. Echt geen idee!