Mijn oeps van vandaag. Aangezien ons weekendje weg niet doorgaat, dacht ik ons gezin te verrassen door een high tea te reserveren voor aanstaande zaterdag. Halverwege het reserveringsproces bedacht ik mij dat er natuurlijk een reden was waarom ons weekendje weg niet doorgaat en dat we om dezelfde reden natuurlijk niet in een restaurant kunnen gaan zitten ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

Pimpelmeesje He wat rot voor je. Ik hoop dat je wat rust kan vinden de komende tijd ๐Ÿงก

Trees Dit overkwam mij ook, dus heel herkenbaar. Ik mailde naar de dierenopvang dat ik een afspraak wilde maken voor een hond, met de gedachte: we zijn nu allemaal thuis. Maar ik had de mail al gestuurd, voordat ik me de reden waarom bedacht.
    Maar goed, kan gelukkig uitstellen tot zaterdag.
    Kun je thuis laten bezorgen? Of man laten afhalen? Dat kan hier bij meerdere locaties nog steeds.

Femkes mijn man gaat wat lekkers ophalen. Wij wonen zo afgelegen dat niemand bij ons wil bezorgen ๐Ÿ˜–.

• [verwijderd]

De school van H gebruikt altijd een hashtag met een afkorting bij video's op social media. Gezien ik ongeveer de laatste persoon op aarde was die ontdekte dat #fyp stond voor for you page, kon ik het niet hebben dat ik niet wist waar die andere afkorting voor was. Uiteindelijk met het schaamrood op de kaken bekend aan mijn kinderen dat ik officieel oud ben en hun hulp nodig heb met het vertalen van een trendy hashtag, waarop H mij bloedserieus aankijkt: Mam. Dat is de naam van mijn school.

๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

• [verwijderd]

Marshmallow zolang je de naam van de school van je kind weet zit het wel goed denk ik hoor ๐Ÿ™ˆ

Marshmallow Ik ben 28 en wist het ook niet. Sterker nog, het is me nog niet helemaal duidelijk wanneer je die afkorting zou moeten gebruiken.

Soturi
          Ik weet het ook niet, ben niet zo thuis met hastags..

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
            3 maanden later

Ik had laatst op een foto gereageerd van iemand, was een foto van een soort leren tasje, hij noemde het 'project' dus ik vroeg wat voor project; gemaakt, opgeknapt of stiekem een taart?
            Ik keek later of hij nog gereageerd had, was mijn reactie weg. Ik was mij al aan het afvragen of het misschien beledigend opgevat had kunnen worden, dat hij het gewist had..?

Kom er net achter dat ik op Instagram gereageerd had en keek op Facebook ๐Ÿ™„

3 maanden later

Ik wilde vanmiddag op het terras even snel en onopvallend aan mijn oksel ruiken om te checken of ik die stank veroorzaakte die ik rook. Maar terwijl ik dat deed maakte ik ineens oogcontact met een mevrouw een tafeltje verderop. Terwijl ik een flinke snuif nam keken we elkaar zeker een paar seconden strak aan.

3 maanden later

Ik werd net gebeld met het dringende verzoek uit te loggen omdat ik vrij ben en iemand anders bezig is mijn mail af te handelen. Zoals we hadden afgesproken bij de werkoverdracht vorige week. En of ik me alsjeblieft aan de afspraak wil houden en gewoon ontspan. ๐Ÿ˜ฌ