Koekie83 serieus? 80% van de opleidelingen is zwanger tijdens de opleiding. Wat een kul van ze.
Inderdaad! In mijn opleidingsgroep waren er ook meerderen zwanger, maar ze kozen om die reden liever een man zonder ervaring, die net was afgestudeerd 🙄. Gelukkig wilde ze er met mij wel over gesprek, waarbij op mijn verzoek een notulist aanwezig was. Hierdoor had ik alles op papier en heb ik de zaak voor de commissie ook ‘gewonnen’. Ik ben daar uiteindelijk met veel bombarie vertrokken. Ik ben niet voor niks een ‘opzij’ lezer vanaf mijn 18e 😜.
Koekie83 On-topic: hoe voel je je nu, een paar dagen later, over het nieuws en het vooruitzicht van de operatie?
Ik vind het spannend, maar ook opgelucht. Ik dacht dat ik geen vragen had, maar inmiddels heb ik er alweer 20. Zoals voel je een wond in je hart of zitten daar te weinig zenuwen? En meer van dit soort vragen, waarbij ik mij afvraag hoe ik erop kom. Ik krijg een dag voor de ingreep nog een gesprek met de cardioloog. Dus ik spaar ze op.
Uiteraard heb ik mij ook uitvoerig ingelezen over de complicaties van de ingreep, zoals longembolien, slagaderlijke bloedingen, hartritmestoornissen en uiteraard staat een herseninfarct ook in het rijtje. Zeer rustgevend ook 😅. Echt bang ben ik trouwens niet. Ik heb er wel vertrouwen in. Noem het meer een gezonde spanning.