Nou , ik snap wel dat ik een hangry kind mee krijg.... Sorry hoor maar dit is wat hij op heeft vandaag;
07.30: Thuis ontbijt: 2 boterhammen (pasta en kaas)
10.00 School fruit: 2 stuks fruit en een worstje
12.00 School lunch: 2 boterhammen kaas en een cracker:
15.00 BSO tussendoortje uit school: halve appel, halve peer
17:00: 5 snoeptomaatjes en 5 plakjes komkommer
Dan heeft hij op school 3x 15 min buiten gerend en 1x 30 min gegymd en op de BSO 3x 30 min sport.
En ze willen hen niet een boterham geven die ik mee gaf, en ook geen cracker aanbieden, want dat is niet gezond.. Ze wilde hem wel 5 extra tomaten geven.. daar krijg je toch geen energie van. Da's gewoon water.. da's gezond.
Heb aangegeven dat ik dit alles behalve gezond vind, als ze er niks aan doen dan vraag ik de juf wel of zij z'n boterham nog in z'n hand wilt duwen, maar snap wel dat hij volledig over de emmer iedere keer is als.ik.hem haak. kind heeft gewoon extreem honger en is tegen de tijd dat we goed en wel thuis zijn over alles heen qua honger gevoelens.
Heb hem nu dan maar direct nog voor hij z'n jas aan had een boterham gegeven , Mar dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Hè verdorie. Dit is al het tweede ding in 2 weken tijd.. en was zo tevreden.. (het andere ding was dat m'n zoon met vriendjes ineens thuis kwam uit de BSO.. ze konden niemand meer vinden na het Buitenspelen, dus waren maar naar huis gelopen. En het ergste, de BSO was ze nog niet kwijt.)