Wat krijgen jullie kinderen te eten na school op de BSO?.
En de BSO waar er veel gesport wordt? Wat is er daar voor eten voor de kinderen?
Wat krijgen jullie kinderen te eten na school op de BSO?.
En de BSO waar er veel gesport wordt? Wat is er daar voor eten voor de kinderen?
Hier zowel gewone als sport BSO, ze krijgen als ze uit school komen vaak fruit en later nog een snack a Jack rijstwafel ofzo, of ze maken met elkaar zelf kaasstengels of snijden allerlei groente reepjes en verder drinken ze water of water waar fruit aan is toegevoegd.
Fruit/groente
En koekje/cracker etc of evt traktatie
Als ze uit school krijgen een boterham als ze willen
Dan een rijstwafel of soepstengel en thee/water of water met fruit
Om 16 fruit/groente
In de vakanties ook wel traktaties is ijsje of dat ze zelf iets maken of bakken
Hopsatee oh dat is wel goed dat ze een boterham mogen!
Thanks voor de antwoorden !
De reden van m'n vraag zit hem, hier eten ze uit school fruit , tussendoor groente/fruit en einde dag nog eens groente.
Opzich wel goed, maar ze sporten dus ook nog 1,5 uur, en heb het idee dat ze te weinig energie krijgen daarvoor/ vlak daarna. Bij thuiskomst eet hij een hoeveelheid pasta / brood / aardappelen , echt zelfs voor hem niet normaal. En altijd vooraf met veel drama (honger dus).
Honkeytonk Ja dat hebben ze onlangs ingevoerd (of nou ja al 1,5 jaar) omdat ze merkten dat veel kinderen honger hadden uit school en heel veel fruit en wafels en zo gingen vragen. Grappige is: thuis eten ze op maandag wo en vrijdag helemaal geen boterham uit school (alleen wat lekkers en fruit) ook al vraag ik altijd of ze trek hebben. Maar daar nemen ze altijd een boterham. Maar goed in de vakanties lunchen ze beide ook met 4 boterhammen bij de opvang terwijl thuis meestal maar 1 soms 2 eten Zal het bewegen wel zijn
Hier krijgen ze een warme maaltijd. Ideaal vind ik dat. Verder weet ik het eigenlijk niet. Volgens mij soms nog wat yoghurt of een rijstwafel.
Hier krijgen ze toevallig op onze dagen een warme maaltijd echt zo ideaal! Mijn dochter krijgt dat ook op dinsdag dus dan eten we in de avond brood of soep.
Hier was het alleen fruit.
Toen de tijden naar 18:30 zijn gegaan heeft de oudercommissie om een extra eetmoment gevraagd.
Dus nu is het groente/fruit en later nog een cracker oid.
Marshmallow Oh mij lijkt dat dus niet ideaal Want dan eten ze twee keer warm en dat eten ze slecht bij ons. Of ik moet zelf 2 dagen per week geen warm eten want dat gaat overdag niet maar dat vind ik ook niks. Eet je zelf dan die dag in de middag warm?
Hopsatee bij de bso eet zoon echt altijd goed . Ik eet niet warm in de middag trouwens die ene dag vind ik dat niet erg hoor.
Hopsatee Mijn zoon eet op de opvang beter dan thuis dus ik ben er heel blij mee haha. Dan eten ze thuis nog wat makkelijks als een tosti bijvoorbeeld (de 2 kleintjes krijgen ook een warme maaltijd op de opvang). Ik eet dan als de kinderen op bed liggen iets wat ik echt lekker vind in alle rust
Ze krijgen fruit en iets van een koekje of snack. Brood mag, dat er is wel. Mijn kinderen doen dat eigenlijk nooit. Eten op school al brood vanwege continu rooster. In de avond kun je er voor kiezen om ze daar warm te laten eten. Dan krijgen ze een kant- en klaarmaaltijd die los gefactureerd wordt.
Even gevraagd aan dafne: fruit en crackers/rijstwafels/cracottes ofzo. En soms bakken ze wat of maken ze zelf soep ofzo.
iMoeder oh hier wordt echt gekookt voor de kinderen en wordt ook niet extra gefactureerd.
Marshmallow bij ons is het niet standaard maar op vakantiedagen koken ze vaak met de oudste kinderen. Dan maken ze soep, pasta of nasi oid. Vind mijn oudste super leuk om te doen.