Ik zou toch inderdaad af gaan op het yes gevoel. Een naam kun je qua smaak leuk vinden maar moet ook goed voelen, dat je het gevoel hebt dat het bij je kindje past. En dat is echt een mama intuïtie dingetje vind ik zelf persoonlijk. Ik heb verder geen voorstellen qua namen. Vind Elin het leukste van jullie lijst.

Ik vind Kiki en Zoë geweldige namen!

Wij hadden bij alle kinderen een top 3 en pas bij de geboorte een naam gekozen.

• [verwijderd]

Zuremat heb je al geprobeerd het een tijdje hardop uit te spreken? Misschien geeft dat meer duidelijkheid!

Hopsatee Nouja, ik laat het voor nu maar weer een beetje los en we zien het wel 🤔

iMoeder Ja ik hoop maar dat dat lukt dan! Elin wordt het sowieso niet iig, die heeft het nooit gehaald tot de lijst 😛 Bij die app wel, omdat we daar alles de goede kant op swypten wat maar enigszins oké was haha..

Lovely83 Ja Kiki is idd wel leuk maar helaas geen optie 🙂

[verwijderd] Ja heb dat weleens gedaan, de afgelopen dagen met Zoë. Zal het nu eens met Suze gaan doen!

Zuremat wat bij mij heel erg speelde was het besef dat jij je kind een naam gaat geven en dat hij/zij dan voor de rest van zijn/haar leven zo genoemd zal gaan worden en dat vond ik zo’n grote verantwoordelijkheid dat ik het zelfde had als jij nu. N zijn naam heb ik weken lang hardop gezegd en gedaan alsof het de naam zou zijn en opeens vond ik N echt bij N passen. De naam past hem ook.

Ik wist dat die naam niks voor jullie zou zijn, maar ik moest het toch even zeggen. 😜

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Juna
          Jill
          Aiva
          Evi
          Liz
          Liva
          Kate
          Amy
          Indy
          Fien
          Ize
          Lize
          Mila
          Jade

Ysabella Nou echt dat dus! Ik kan nu zo slecht grote beslissingen nemen, dat ik het maar uit de weg ga 🙂

Nog een paar... negeer maar als het niks is.

Coco
            Hila
            Niki
            Elsa
            Dani
            Nina

Poging 1 😂
            Wende
            Bente
            Kira
            Romee
            Tirza

• [verwijderd]

Eliz
            Lieve
            Floor
            Fleur
            Lola
            Nina
            Macy
            Olivia
            Nola

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Nog een poging 😉

Inez
            Minthe
            Misha
            Vieve
            Mikki
            Jasmijn
            Yaël
            Juna
            Fiene
            Nila
            Imme
            Ronja
            Stella
            Vjera
            Amber
            Maya

2:
            Jasmijn
            Emma
            Lorijn
            Jory/ Jori
            Billie
            Dinthe

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zuremat Dieke, Mara, Sanne, Nina?

Thanks dames, helaas zit er niks voor ons bij nog 🙂 Nina is wel leuk, maar de (nog net) baby van m'n beste vriendin heet Nina-Sofie, wordt vaak afgekort naar Nina. Had de naam Sophie al besproken, maar Nina gaat me dan echt te ver 🤗

Aimée
            Niene
            Elin
            Clara
            Cleo
            Juliet
            Anne
            Eve
            Lise
            Lina
            Camille
            Lilou

Ik vind Zoë ook heel leuk, veel leuker dan Suze.

Misschien noem ik namen die al genoemd zijn, maar dit kwam nog in me op:

Ines
            Tove
            Tosca
            Ronja
            Danae

Ik zou niet voor Sophie gaan als je daar nu geen goed gevoel bij hebt. Zoë is misschien gewoon even wennen. De naam van mijn oudste dochter vond ik eerst alleen op papier mooi, maar de uitspraak niet. Uiteindelijk moest dat gewoon even groeien en hebben we hem alsnog gekozen.

Sophie is denk ik ook definitief afgeschreven 🙂 Denk dat het uiteindelijk zal gaan tussen Zoë en Suze, of ik moet ineens weer helemaal hoteldebotel zijn van Lorèn of een andere naam 🤓

Zuremat dochter van oude buurman heet Lauren op z'n engels, maar dat klonk altijd als Lorre (papegaai). Ben je daar niet bang voor met Lorèn?