Honkeytonk

Wij hadden maar een uurtje reistijd 🙂
Man heeft wel alles uit de camper en de auto gehaald, maar vind het vervolgens geen probleem als er een ontplofte bom ligt haha. Inmiddels is het grotendeels opgeruimd (door mij). Hij doet wel gerichte dingen, zoals bed opmaken en kinderen vermaken, maar moet het wel aandragen.

iMoeder

Heerlijk 😁 ramen open doen wij niet (ze staan wel altijd op een kiepstand/rooster, maar ga ik wel onthouden, lekker fris!

Noordeling

Wat goed dat je meer rust in kunt bouwen, moet ik ook leren ☺️. Zeker na een lange reis begrijp ik dat je eerst wilt slapen.

Vulpen

3 dagen, zou ik ook wel willen.
Hier het liefst in 3 uurtjes.
De camper zelfs ook al helemaal gepoetst, gezogen, koelkast schoon. Die vertrekt morgen alweer naar Frankrijk met mijn moeder en haar man.

Rosemary

Ja, wij voorheen ook en dan beide een koffer, dat was snel klaar.
Dit jaar met de camper en auto en kids, dus veeeeel meer spullen (en was).

Sevenof9

Begrijpelijk, dat zou ik waarschijnlijk na een lange reis ook zo doen. Al vind ik het dan alsnog moeilijk denk ik.

1986Lynn Ja dit is wel als we op een normale tijd thuis komen hoor! Anders probeer ik wel even orde in de chaos te brengen/vast voor te bereiden zodat ik direct van start kan gaan de volgende dag…

Vulpen Ik heb deze keer bijna alles binnen 3 dagen opgeruimd 💪

Haha ik ook! Meestal heb ik daar langer voor nodig 🙈

We hebben wasmachine op vakantie dus ik heb dezelfde dag het laatste weggewassen en bij thuiskomst gelijk alles opgeruimd. Met de lunch waren we klaar. Maar goed we zaten vlakbij en hadden dus een wasmachine.

1986Lynn wat vind je er moeilijk aan? Ik had wel alvast voordat ik naar huis ging rijden de spullen uit de kastjes van de camper gehaald en in tassen gedaan zodat ik alles makkelijk mee naar binnen kon nemen. Ook alvast beddengoed afgehaald en vuile was bij elkaar gezocht. Vind ik best goed van mezelf.

iMoeder nou ja, dit wel idd. Maar als ik heel laat of midden in de nacht thuis kom, dan komt het de volgende dag wel.

Sevenof9 ik vind dat ook altijd heel makkelijk om alle vakantie/weekend of dagjes weg spullen in de gang te laten staan. Echt zoek het uit met direct opruimen ik ben geen dienstmeisje. 🙈

Zeer wisselend hier.
      Volgende week is het alles boven gooien, zorgen dat huis beetje versiert is en zorgen dat man boodschappen doet voor het verjaardagsfeestje van de meiden 😅

Sevenof9 ik ben ts niet maar ik heb dit ook. En dat is dat ik niet kan ontspannen of relaxen als ik niet eerst heb gedaan wat ik moet doen. Ik kan dus echt niet op de bank hangen in een huis dat ontploft is of als ik nog een hele to do in mijn hoofd heb. Dan zit ik niet rustig. En daarbij houd ik enorm van opgeruimd. Chaos in mijn huis is chaos in mijn hoofd. Ik wil altijd al het werk (of alle problemen) gelijk aanpakken,oplossen, handelen, actie 🤣

Dus als ik in de nacht thuis kom dan ga ik wel slapen maar het liefst als dat niet hoeft ga ik direct van start zodat ik daarna weer alles onder controle heb 😬🤣 Want dat is het gewoon.

Mijn man kan altijd chillen ook en gaat te midden van chaos of de dag zitten gamen. Lijkt me heerlijk. Vaak geprobeerd ook maar dat zorgt bij mij niet voor ontspanning of rusten. Integendeel..

@1986Lynn en hoe komt dit bij jou ts?

Hopsatee

Precies dit wat jij omschrijft.
        Wil het graag opgeruimd hebben en daar word ik rustig van, zeker niet als er nog van alles ligt/te doen is.

Het liefst gaat man dan even weg met de kinderen en komen ze terug in een net opgeruimd huis.

Wij ruimen beide het liefst alles zo snel mogelijk op de goede plaats op.
          De was gaat als het kan zo snel mogelijk aan (niet als we slapen want dan horen we de wasmachine)
          Koelkast spul meteen uit de caravan.
          Maar sommige spullen laat ik er nog in en die gaan er dr volgende dag uit. Maar het liefst niet de hele gang vol bouwen om er dan de hele dag overheen te moeten stappen….

We ruimen het gelijk op, samen.

Als ik zonder mijn man weg ben geweest ligt mijn koffer vaak nog wel een week op de slaapkamer 😬

Hopsatee
          1986Lynn
          Ik word ook heel onrustig van dingen die ik nog niet doen hoor! Maar ik heb altijd een enorme to do lijst in mijn hoofd die ik niet zomaar in een paar dagen af kan ronden, dus ik moet wel gewoon uitrusten en ontspannen zonder dat alles gedaan is.