Eerst even knallen, met een uurtje is alles opgeruimd en draait de wasmachine.
Dan chillen.
Als we s nachts thuis zouden komen zou ik wel eerst gaan slapen.
Maar we hebben geen caravan ofzo. Meestal vliegen we en dan is de bagage toch beperkt.
Opruimen vakantiespullen/was etcβ¦
Tot nu toe komen we elke keer aan het eind van de middag/begin avond thuis, dus dan gaan we eerst eten.
Daarna zet man alle spullen in de gang en probeer ik het weg te werken en alvast een was in de machine te doen. Maar vaak blijven er nog dingen staan hoor. Die ruim ik de volgende dag of de week erna wel op.
- Bijgewerkt
Ik doe altijd alsof de gang 2 dagen lang niet vol staat met vakantie spullen. Wel gaat gelijk de wasmachine aan.
- Bijgewerkt
Wij kwamen tegen 2 uur thuis vannacht en vond het al heel wat dat mijn man nog de auto ging leegruimen. Ik heb vanochtend pas de eerste was aangezet en de koffer meer schone was opgeruimd. Alleen de keuken is nog één grote bende nu met overal tassen en kratten. Ik ben met de kinderen naar de bibliotheek geweest, supermarkt, schoonouders. En die kratten lopen niet weg, dus dat komt morgen wel. En wasrekjes hangen zo vol met 3 wassen dus nog een trommel die in de droger kan en dan is er morgen weer een wasdag...
Wij hadden maar een uurtje reistijd
Man heeft wel alles uit de camper en de auto gehaald, maar vind het vervolgens geen probleem als er een ontplofte bom ligt haha. Inmiddels is het grotendeels opgeruimd (door mij). Hij doet wel gerichte dingen, zoals bed opmaken en kinderen vermaken, maar moet het wel aandragen.
Wat goed dat je meer rust in kunt bouwen, moet ik ook leren . Zeker na een lange reis begrijp ik dat je eerst wilt slapen.
Vulpen Ik heb deze keer bijna alles binnen 3 dagen opgeruimd
Haha ik ook! Meestal heb ik daar langer voor nodig
We hebben wasmachine op vakantie dus ik heb dezelfde dag het laatste weggewassen en bij thuiskomst gelijk alles opgeruimd. Met de lunch waren we klaar. Maar goed we zaten vlakbij en hadden dus een wasmachine.
1986Lynn wat vind je er moeilijk aan? Ik had wel alvast voordat ik naar huis ging rijden de spullen uit de kastjes van de camper gehaald en in tassen gedaan zodat ik alles makkelijk mee naar binnen kon nemen. Ook alvast beddengoed afgehaald en vuile was bij elkaar gezocht. Vind ik best goed van mezelf.
Zeer wisselend hier.
Volgende week is het alles boven gooien, zorgen dat huis beetje versiert is en zorgen dat man boodschappen doet voor het verjaardagsfeestje van de meiden