[verwijderd] hopelijk komen jullie er achter wat er aan de hand was of is.
Ik vermoed dat ik bij haar wel weet wat er aan de hand was. Ze was verkouden vanmorgen, dus moest een zelftest. Daar is ze echt heel bang voor, medische handelingen, en heeft ook last van hypochondrie. Dus ik vermoed dat ze met die spanning van het moeten testen nog vers in haar hoofd is gaan fietsen. En dan is een verstopte neus, tegenwind en minder goed kunnen ademen en hartkloppingen niet zo heel vreemd. Maar voor haar dus wel echt een groot iets, zeker nadat ze al gestresst was door die coronatest.. dit was de eerste keer dat ze niet gehuild heeft om een coronatest, maar ik denk dat haar spanningsgehalte gewoon nog echt hoog zat.
Achteraf gezien had ik haar beter het eerste uur thuis kunnen laten denk ik.. Even wat ruimte om tot rust te komen voordat ze meteen weg moest. Nu was het echt met de jas aan wachten tot de tijd voorbij was, oke negatief en doei π¬
Dat gaan we de volgende keer dus anders aanpakken!
Femkes ik heb gewoon kleuter-I weer terug π¬
Maarja, toen was die nog niet leerplichtig en kon die de ochtenden oefenen en de middagen slapen, dat is nu geen optie π
Er gaat momenteel zΓ³ veel in dat hoofd om, I is een grote hormoonbom met een identiteitscrisis.. de eerste week van de lockdown is er ook nog iets gebeurd met een vriendinnetje wat flink wat impact heeft gehad en I vorige week voor naar de IB-er moest, en daar bovenop zit die ook nog eens in een hele drukke klas met heel veel drama en gezeik.
I wil gewoon thuisonderwijs, rust, niet zo veel prikkels, even een veilige omgeving om die storm in dat hoofdje te kunnen weerstaan en op diens eigen tempo kunnen werken. I heeft nu de ervaring hoe het ook kan, wat voor die werkt, en nu moet die alsnog terug naar school.
Ik snap best dat het allemaal veel te veel wordt, ik weet niet wat nou uiteindelijk de druppel is geweest of dat het een combinatie van alles is, maar ik maak me wel zorgen.. π