Lumihiutale behalve buikpijn en een grote behoefte aan chocolade bedoel je π
Geen stomme vraag trouwens hoor, ik had dezelfde.
Dat is geen probleem gelukkig. I ervaart geen genderdysforie, die accepteert diens lichaam is zoals het is, alleen koppelt die diens identiteit er niet aan. Echt puur genderloos, die heeft geen afkeer van het lichaam, maar die heeft er ook niks mee.
Beetje lastig uit te leggen, dus in I's eigen woorden: ik ben pan naar mezelf. Net als dat ik verliefd ben op J, en niet op een meisje, maar op J als persoon, ben ik gewoon I. Ik ben een persoon en ik word verliefd op een persoon. Lichaam is niet belangrijk, dat is gewoon een verpakking, of het nou mannelijk of vrouwelijk is. Het interesseert me niet als ik als sinaasappel geboren was, ik ben gewoon I.
Dus ongesteld zijn ziet I als iets wat gewoon bij het leven hoort, maar behalve irritant vind die er niet veel van.
Soturi nee al ruim een jaar, dus die is er al redelijk aan gewend. Wel heeft die deze maand wat meer last dan normaal, gisteren echt heel veel gehuild en vandaag ook flink wat buikpijn, dus ik heb die een dagje vrij gegeven vandaag. Net 3 weken thuis gezeten, maar die zag eruit als een dweil vanmorgen dus even een mental health dagje π€
Soturi ik moet hier ook echt even aan wennen
Ik ook hoor.. gisteren toen ik die aan het troosten was helemaal, is me nooit opgevallen hoe vaak ik meisje toch zeg π€¦ββοΈ
Dat werd nu steeds meisje, eh, ik bedoel ratje toch π€£
Het voelt ook gewoon onwennig, zinnen kloppen niet.. maar goed, doorzetten. Gelukkig is I wel begripvol!