Trees hier hebben ze deze week zo'n soort week, waarin ze alle praktijkvakken afronden en dan volgende week toetsweek. Het zijn er op zich niet zo heel veel hoor (H 4 stuks, I 5, waarvan beide 2 leestoetsen dus daar kunnen ze niet voor leren).
Maar I heeft wel echt tijd nodig voor biologie, dat is zó veel stof en echt niet I's ding. En dat is ook het enige vak waarbij die gemiddeld nog net er onder zit om een niveau hoger te mogen..
Dus mijn bedoeling was om vrijdagmiddag na de laatste toets naar de Efteling te gaan, zodat ze dus iets leuks hadden om naar uit te kijken. Maar dat hoeft nu ook niet meer 🤣
In mei (geloof ik, dat was bij H vorig jaar zo) hebben ze activiteitenweek, dan gaan ze naar de Efteling, Toverland, lasergamen, karten, etc.
Bloem het scheelt gelukkig dat ze beiden verder geen verplichtingen hebben! Therapie heb ik een week verzet (anders zou I vanuit de emdr meteen door moeten naar een toets, dat leek me niet zo fijn) en verder hebben ze geen afspraken. En die dierentuin, ik weet dus niet of het ter ontspanning is he? Want het sluit wel aan bij de biologie stof.. enge beesten, ze gaan geen schattige olifanten kijken ofzo, alleen griezels 😅
Ik zag het ineens in magister te staan, heb I er nog niet over gesproken.. weet dus niet wat daar de bedoeling van is.
Ik had dan alleen liever gehad dat ze dat dan vandaag deden en het schaatsen een andere keer, zodat ze maandagmiddag vrij waren.