Manque zeker, ik werk dat in mijn huidige werk ook mee.

Wij gebruiken bijvoorbeeld ook de issuekalender om aan te sluiten bij de dag van... Of nationale weetikveeldag.

Ik denk dat @Louelle81 het ook leuk zou vinden. Zij is lekker creatief 😊
En daarbij ook onze diversiteit waakhond.

@June @[verwijderd] @Luuz @Manque ik heb alvast een docu aangepast met Social Media tips (bijv wanneer te posten) moeten we wel even samen customizen naar de juiste doelgroep die we willen bereiken en inderdaad ook diversiteit zoals @June zegt en aanvullen met van die dingen zoals @June aangeeft. Ik ga kijken of ik dat in een prive conversatie kan delen.

Contentkalender kijk ik morgen even naar of ik het format kan aanpassen zodat we hem voor hier kunnen vullen. En verder is het vooral ook doen en beginnen 🙂

• June hebben hierop gereageerd.

Hopsatee Ik ga vanaf morgen op vakantie. Dus ik kan niet heel snel reageren.

June Ik ook ;-) Ik ben ook twee weken slecht bereikbaar. Maarre, ik kan dus ook geen worddocument in een conversatie zetten helaas...

• June hebben hierop gereageerd.
      • June vindt dit leuk

Ik heb nu 3 documenten die ik graag wil delen met degene die er mee aan de slag willen. Als iemand een idee heeft hoe of waar ik dat het beste kan doen dan graag 😉

@June wij blijven ''gewoon'' in Nederland. Weekje allemaal uitjes (vanavond begin ik met uiteten met mijn man want de kinderen zijn logeren bij oma) en daarna een week Drenthe met vrienden. Ziet er naar uit dat het weer eindelijk beter wordt dus dan zouden we het helemaal treffen 😀 En jullie?

• [verwijderd]

Hopsatee Als iemand een idee heeft hoe of waar ik dat het beste kan doen dan graag 😉

Is een whatsappgroepje iets? (Hebben de mods ook toch?) Lijkt me in ieder geval handiger dan steeds via pb.

[verwijderd] ja ik zou inderdaad even een appgroepje doen. Anders schiet een gesprek niet zo op.

Oh ja app groep is wel goed! Als degene die daarin willen mij hun nummer even pb-en maak ik een groep aan en post k die documenten ook!

Ps ik ben niet eng en gebruik jullie nummer alleen voor dit specifieke doeleinde đŸ¤Ē

• [verwijderd]

Hopsatee je hebt pb!

Als ik niet te laat ben, wil ik ook wel meedenken. Mijn huidige functie is voor een groot deel content marketing en ben redelijk thuis in Instagram.

Hopsatee ik stuur je PB!

Edit: ik kan je geen PB sturen, als ik recipient wil intypen komt je gebruikersnaam niet tevoorschijn. @Manque ik kan wel naar jou een PB sturen. Zal dat helpen?

Nescio ik had dit gisteren ook met Buffy! En ik probeerde nu jou een pb te sturen maar dat kan ook niet..

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik zat trouwens te denken, met het werven van nieuwe leden, is het dan mogelijk dat het stel je voor topic weer als sticky gemaakt kan worden? Wel zo leuk om te weten wie ze zijn natuurlijk..

[verwijderd] Ja inderdaad dat lijkt mij ook een goed idee. En dat we allemaal heel actief welkom heten natuurlijk!

Gaan jullie het hier nog melden als het account echt live is? Zodat de mensen die dat willen het kunnen volgen? 🙂