June Manque echt? https://instagram.com/allesvoordekids?utm_medium=copy_link Ik zie een scout op dat account
Manque June oooh ja volgens mij is het allesvoordekidsforum ofzo. Sorry, is echt al een tijdje geleden π Staat nu op inactief overigens.
Hopsatee [verwijderd] Ja dit is de juiste strekking en basis inderdaad. Een goede start ook. We kunnen ook op termijn zoiets doen als wat Manque pasgeleden deed bijv het account tijdelijk aan wat leden geven en bijv 3 Posts met fotoβs (zonder dat je vet herkenbaar bent) delen.. Vooral beeld en stellingen (this or that) en interessante weetjes en tips of blogs doen het goed. En video maar dat is wellicht lastig.
Honkeytonk top als dat gedaan wordt! Al vind ik het ook wel lekker veilig hier, maar nieuwe leden erbij is goed! Geen idee of ik iets kan bijdragen, maar laat maar weten. Ik ben zelf niet super van de social media maar like wel een hoop π
Hopsatee Ohw dit is mijn werk en kan ik zeker bij helpen en adviseren. Ik zie het alleen niet zitten om de komende periode actief een insta account (buiten mβn werk) te beheren omdat met de komst van de derde binnenkort ik daar mijn tijd en focus heen wil brengen en juist minder online wil zijn. Maar dat ik Wil wel een waar nodig alvast meedenken!
Manque Hopsatee Misschien kun jij dan wel met de mensen die dit wel willen beheren, een plan van aanpak opzetten? SMART gaan concretiseren, zeg maar?
Hopsatee Manque Ja dat kan zeker. Als we een contentkalender opstellen ben je al een heel eind. En bijv alvast wat topics/post doelen beschrijven (bijv zoveel over kids zoveel over algemeen zoveel over zwangerschap)
Manque Hopsatee Heyyy dat klinkt al heel professioneel en concreet! Met hoeveel mensen zou je zo'n insta-team opzetten?
Hopsatee Manque als je 2 mensen hebt die posten (om het leuk te houden haha) is dat genoeg. En dan misschien wie het leuk vindt of een topic om ideeΓ«n aan te dragen. Ik merk altijd dat je op een gegeven moment zelf moeite krijgt met nieuwe content dus het werkt wel als je dan weer eens kan brainstormen of het net kan ophalen zoals we dat een zeggen π Ik zal even kijken of ik vandaag of morgen (ik heb bijna vakantie dus moet ook afronden) of ik de content kalender van mn werk een beetje kan customizen voor hier.
Manque @June @[verwijderd] @Luuz en misschien nog anderen? Is dat iets waar jullie ook mee kunnen werken denk je, zo'n kalender? En huisstijlregels en al dat werk? @Hopsatee Klinkt echt goed en handig! Dankjewel alvast voor de moeite π
June Manque zeker, ik werk dat in mijn huidige werk ook mee. Wij gebruiken bijvoorbeeld ook de issuekalender om aan te sluiten bij de dag van... Of nationale weetikveeldag.
June Ik denk dat @Louelle81 het ook leuk zou vinden. Zij is lekker creatief π En daarbij ook onze diversiteit waakhond.
Hopsatee @June @[verwijderd] @Luuz @Manque ik heb alvast een docu aangepast met Social Media tips (bijv wanneer te posten) moeten we wel even samen customizen naar de juiste doelgroep die we willen bereiken en inderdaad ook diversiteit zoals @June zegt en aanvullen met van die dingen zoals @June aangeeft. Ik ga kijken of ik dat in een prive conversatie kan delen. Contentkalender kijk ik morgen even naar of ik het format kan aanpassen zodat we hem voor hier kunnen vullen. En verder is het vooral ook doen en beginnen π
Hopsatee June Ik ook ;-) Ik ben ook twee weken slecht bereikbaar. Maarre, ik kan dus ook geen worddocument in een conversatie zetten helaas...
Hopsatee Ik heb nu 3 documenten die ik graag wil delen met degene die er mee aan de slag willen. Als iemand een idee heeft hoe of waar ik dat het beste kan doen dan graag π @June wij blijven ''gewoon'' in Nederland. Weekje allemaal uitjes (vanavond begin ik met uiteten met mijn man want de kinderen zijn logeren bij oma) en daarna een week Drenthe met vrienden. Ziet er naar uit dat het weer eindelijk beter wordt dus dan zouden we het helemaal treffen π En jullie?
[verwijderd] Hopsatee Als iemand een idee heeft hoe of waar ik dat het beste kan doen dan graag π Is een whatsappgroepje iets? (Hebben de mods ook toch?) Lijkt me in ieder geval handiger dan steeds via pb.
Manque [verwijderd] ja ik zou inderdaad even een appgroepje doen. Anders schiet een gesprek niet zo op.