Rietjesbeker Morgen beginnen met mijn nieuwe baan. Net nog even mijn baas gesproken over hoe we de dag ongeveer inrichten. Ik heb er zin in, maar vind het ook best heel spannend!
Puzzelstukje Jongste dochter heeft een dagje meegelopen op de school van de oudste en het erg naar haar zin gehad. We zouden alleen gaan kijken... ze is tot einde gebleven. Ze is er nu over aan het nadenken. Lief kind! Ze is 7... ze neigt wel naar de nieuwe school omdat ze zich daar erg fijn voelt.
Puzzelstukje Femkes Honkeytonk Vulpen Klopt! Ze heeft vandaag afscheid genomen. Ze heeft het zelf de beslissing gemaakt en is er niet meer op teruggekomen. Morgen beginnen op de nieuwe school, vrijdag schoolreisje... Geeft voor ons ook super veel rust! Hopelijk kan ik eindelijk slapen na al dit geregel en gedoe. Pff wat vond ik het lastig.
Puzzelstukje Zuremat Dank je! Voelt heel onwerkelijk nog vandaag. Heel spannend wel. Maar ik ben zo trots op dr! Ze was bij dr beste vriendinnetje lunchen en nu bij de voetbal. Benieuwd of t er straks allemaal uitkomt.
Pimpelmeesje Morgen gesprek met huisarts, of het verstandig is om antidepressiva te proberen. Of wat anders kan helpen. Merk dat ik het erg spannend vind, voelt toch als falen om te zeggen dat ik het niet red zo.
Tantetil Pimpelmeesje ik slik al jaren antidepressiva...ik heb het vroeger wel eens als falen gezien, maar het maakt mijn leven echt een stuk beter. Ik hoop dat het voor jou ook goed zal werken.
Elsie89 Pimpelmeesje het is geen falen als je lijf bepaalde stoffen zelf niet genoeg aanmaakt! Succes met het gesprek!