Bedankt voor al jullie lieve berichten.
Ik heb de huisarts alles uitgelegd en hij begreep ook dat het nu gewoon echt teveel is en hij was groot voorstander van om het een tijdje te proberen, om te zien of antidepressiva mij gewoon net iets stabieler laten voelen binnen de storm die ons leven op dit moment is.
En heeft iets voorgeschreven wat de kwaliteit van slapen misschien ook wat beter maakt, dat zou heel fijn zijn!
En ik ga daarnaast op de wachtlijst voor een nieuwe psycholoog. Voel mij nu wel heel opgelucht dat het besluit is genomen.
Spannend! Deel 2
[verwijderd]
Pimpelmeesje wat jij de afgelopen jaren hebt meegemaakt zou bijna iedereen te veel worden op een gegeven moment. En als je met wat ondersteuning weer overeind kunt komen, is dat alleen maar een goed iets. Fijn dat de ha je meteen serieus nam en dat je een plan de campagne hebt
Rietjesbeker dit!
Pimpelmeesje heel fijn
Pimpelmeesje fijn, ik hoop dat het gaat werken en je je wat beter zal voelen ermee.
Pimpelmeesje ik ben onwijs trots op je!
Morgen met kleine meid naar ggz voor een eerste gesprek. Kleine meid vindt het superspannend en ik eigenlijk ook. Ben benieuwd of ze verder willen kijken dan alleen het gesprek van morgen.
Spannend! Succes morgen!!
Cactusje succes vandaag. Is zeker spannend!
Cactusje
We zijn geweest. Vanmorgen moest kleine meid huilen in de auto toen ik haar broertje bij oma bracht, ze wilde echt niet. Ik heb haar verteld dat ik het ook een beetje spannend vond en dat we het samen gingen doen. Achteraf vond ze het natuurlijk helemaal niet zo erg, al heeft ze nog niks gezegd over het stukje dat ze alleen met de psycholoog was. Daar heeft ze mee getekend en een spelletje gespeeld. Er komt een observatie van hun in de klas, ik krijg nog een vragenlijst toegestuurd. Ik heb er daar ook nog 1 ingevuld, kleine meid wordt besproken en dan komt er een adviesgesprek met hoe verder.
Femkes
Ik heb het haar gevraagd wat ze er van vond toen ik even naar een andere kamer ging. Ze gaf aan dat ze het eerst wel even spannend vond dat ik er niet was, maar het was wel erg leuk met de mevrouw. De psycholoog is er natuurlijk op getraind om kinderen op hun gemak te laten voelen, maar het voelt toch wel fijn dat ze het leuk vond om samen met een onbekende te tekenen en spelen. Op één van de tekeningen stond een huis, ik vroeg verbaasd of kleine meid die had gemaakt want het was zo goed gelukt, ze hadden hem samen getekend. Ze doet op haar manier haar best hoor, maar ik moet nog regelmatig vragen wat het is....
Cactusje Ze doet op haar manier haar best hoor, maar ik moet nog regelmatig vragen wat het is....
En is ze dan ook zo verontwaardigd als je het niet ziet?
Ik laatst: is dit een huis?
Oudste: nee, dat zijn gewoon vierkanten
Volgens mij heeft je dochter het goed gedaan, fijn dat ze het uiteindelijk niet te spannend vond!
Wij hebben vandaag een bod gedaan op een beleggingspand! Ik ga er maar niet van uit dat we het worden, maar het zal wel heel gaaf zijn!
[verwijderd]
Ik heb vanmiddag gesprek met mijn manager waarin ik ga aangeven door te willen groeien naar de volgende functie. Als dat niet kan, ga ik vertellen dat ik een andere baan ga zoeken en wil ik haar vragen referent voor me te zijn.
[verwijderd] Heel veel succes gewenst.
[verwijderd]
Succes!