Trees jeetje wat heftig joh, maar wat enorm mega giga fijn dat het zo goed gaat
Spannend! Deel 2
[verwijderd] Had hij echt geen idee? Of had hij ergens ook zoiets van; het is wat het is, of iets?
Ik denk een stuk gewenning icm persoonlijkheid. Hij is heel accepterend in alles (echt om jaloers op te zijn). Ik merk zelf dat hoe meer ik bezig ben met de pijn in mijn been, hoe meer pijn ik heb. Hij is er niet mee bezig en ervaart daardoor minder pijn? Wel ‘grappig’ want na het gesprek met de neuroloog, die aangaf dat het volgens de mri heel erg was, kreeg hij ook meer pijn. De laatste maanden had hij hierdoor veel meer last, terwijl het niet erger was geworden. Eigenlijk wel interessant hoe dit psychisch werkt.
We zijn nu lekker thuis en het gaat hartstikke goed. Ik word wel een tikkeltje knetter van hem. Hij is normaal altijd bezig, zit weinig stil en is vaak op pad. Hij verveelt zich nu en wil van alles doen wat niet mag. Ik ben dus echt een waardeloze verpleegkundige en hij is echt een waardeloze patiënt. Echt een top combi
- Bijgewerkt
Dochter van 14 is nu met een vriend van haar in de ziggo dome. Ze zitten samen, maar vader is wel binnen, en zit ergens anders.
Ik vind het erg spannend en tel de uren af dat ze weer thuis is vanavond. Zij zelf? Kan niet wachten en heeft lang uitgekeken naar deze dag.
Edit: ze is weer thuis, met een bankzitters shirt en vond t geweldig en kon dit makkelijk zonder ons… loslaten is lastig
- Bijgewerkt
Ik zit te wachten voor mijn eerste bloeddonatie. Nouja de eerste keer checken ze je bloed eerste helemaal.
Mamabeertje succes en super goed dat je dit doet!
Geven ze eigenlijk nog steeds roze koeken na afloop?
Trees
Er stond een mandje met allerlei soorten koeken, maar ook roze koeken
Mamabeertje lekker
Is het je meegevallen?
Trees
Ja zeker wel. Het waren nu ook maar 4 buisjes.
Mijn hb was 9,5. Vond ik best goed.
Ze begon al meteen over of ik misschien plasma wou doneren ipv volbloed. Dat ga ik denk ik wel doen. Als ik het goed heb onthouden dan heb ik AB+, dus daar kunnen ze ook minder mee. Dan is plasma doneren denk ik nuttiger, maar het duurt wel langer dan.
Iemand hier ervaring mee?
- Bijgewerkt
Mamabeertje ja ik doneer al jaren plasma.
Ik ben altijd een uur zoet met plasma geven als ik op het maximale zit.
Ik heb een tijdje iets minder gegeven in de periode dat ik af viel omdat ik toen veel duizelig was omdat mijn bloeddruk aan het dalen was.
Met plasma kunnen ze heel veel verschillende dingen dus ook heel nuttig.
Mamabeertje geen ervaring met plasma geven, maar als het qua tijd voor jou te doen is, klinkt het wel heel zinvol.
We gaan een nieuwe passing doen met een Meywalk dat is een soort loopwagen voor volwassenen (of kinderen trouwens) en de hoop is dat man daarin zou kunnen lopen.
Jaren terug passing gehad, toen was het nog net te moeilijk, hij is nu denk ik wel verder.
Als het lukt en we krijgen het voor elkaar om hem vergoed te krijgen dan zou hij elke dag kunnen oefenen met lopen. Nu kan dat max 2 keer pw met fysio.
En zelfs als hij dan uiteindelijk niet zelfstandig kan lopen maar wel langer in dat ding kan lopen, zou dat alsnog heel fijn zijn, bijv met activiteit met C samen
Pimpelmeesje zou super zijn! Wanneer is de passing?
Pimpelmeesje ah wat goed! Ik hoop dat het beter gaat en dat het gaat lukken. Zou erg fijn zijn!
Noordeling geen idee nog, bedrijf, fysio en ergo moeten tegelijk kunnen dus ik denk dat t nog wel ff duurt
Ik heb een proefles saxofoon gepland
Trees Ik ben heel benieuwd. Ik weet niets van een saxofoon, mijn keuze is gebaseerd op: 'oké ik wil heel graag in hetzelfde orkest spelen als m'n oudste, maar ik wil niet hetzelfde instrument als zij en het moet niet te groot zijn en hoorn is denk ik te moeilijk' en toen bleef saxofoon over Ja, en slagwerk, dat vind ik ook heel cool, maar als ik dat bij hetzelfde orkest zou spelen als oudste dan heb je echt een belangrijke rol, dus dan zou het meer voor de hand liggen om bij het slagwerkorkest te gaan dat ze er ook hebben, maar dan valt het logistieke voordeel van 'tegelijkertijd repetities en samen concerten geven' weer weg.