Trees jeetje wat heftig joh, maar wat enorm mega giga fijn dat het zo goed gaat
Spannend! Deel 2
[verwijderd] Had hij echt geen idee? Of had hij ergens ook zoiets van; het is wat het is, of iets?
Ik denk een stuk gewenning icm persoonlijkheid. Hij is heel accepterend in alles (echt om jaloers op te zijn). Ik merk zelf dat hoe meer ik bezig ben met de pijn in mijn been, hoe meer pijn ik heb. Hij is er niet mee bezig en ervaart daardoor minder pijn? Wel ‘grappig’ want na het gesprek met de neuroloog, die aangaf dat het volgens de mri heel erg was, kreeg hij ook meer pijn. De laatste maanden had hij hierdoor veel meer last, terwijl het niet erger was geworden. Eigenlijk wel interessant hoe dit psychisch werkt.
We zijn nu lekker thuis en het gaat hartstikke goed. Ik word wel een tikkeltje knetter van hem. Hij is normaal altijd bezig, zit weinig stil en is vaak op pad. Hij verveelt zich nu en wil van alles doen wat niet mag. Ik ben dus echt een waardeloze verpleegkundige en hij is echt een waardeloze patiënt. Echt een top combi
- Bijgewerkt
Dochter van 14 is nu met een vriend van haar in de ziggo dome. Ze zitten samen, maar vader is wel binnen, en zit ergens anders.
Ik vind het erg spannend en tel de uren af dat ze weer thuis is vanavond. Zij zelf? Kan niet wachten en heeft lang uitgekeken naar deze dag.
Edit: ze is weer thuis, met een bankzitters shirt en vond t geweldig en kon dit makkelijk zonder ons… loslaten is lastig
- Bijgewerkt
Ik zit te wachten voor mijn eerste bloeddonatie. Nouja de eerste keer checken ze je bloed eerste helemaal.
Mamabeertje succes en super goed dat je dit doet!
Geven ze eigenlijk nog steeds roze koeken na afloop?
Trees
Er stond een mandje met allerlei soorten koeken, maar ook roze koeken
Mamabeertje lekker
Is het je meegevallen?
Trees
Ja zeker wel. Het waren nu ook maar 4 buisjes.
Mijn hb was 9,5. Vond ik best goed.